باز هم نابسامانی در شهرداری رشت؛ این بار در عدم پرداخت دستمزد رانندگان اتوبوسرانی!!!

یک راننده اتوبوسرانی با بیان اینکه علاوه بر اضافه کار خرداد ماه، دستمزد برج ۴ امسال را پس از گذشت ۱ ماه دریافت نکرده اند، گفت: مسئولین تاکنون پاسخی قانع کننده برای این دیرکرد غیر عادی نداشته اند.

باز هم نابسامانی در شهرداری رشت؛ این بار در عدم پرداخت دستمزد رانندگان اتوبوسرانی!!!

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی ۸دی نیوز، مدتی است که شهر رشت از وضعیت فرهنگی نابسامانی رنج می برد، این در حالی است که بسیاری از بزرگان و مسئولین فرهنگی استان از این معضلات پیاپی، معترض و منتقد هستند.

آنطور که در اخبار جراید و رسانه های جمعی منعکس می شود حاکی از آن است که اگر مشکلات مالی و اقتصادی شهرداری از وضعیت فرهنگی بیشتر نباشد، کمتر هم نیست.

شهردار رشت ۴ مرداد ماه در نشستی با خبرنگاران اعلام نمود که ۲۵.۵ میلیاد تومان از ۳۸ میلیارد تومان درآمد شهرداری رشت بعنوان غرامت از حساب شهرداری کسر شده است. حال چه غرامتی، بابت چه یا بخاطر چه کسی بماند.

اما آنچه تأمل برانگیز است نبود مدیریت صحیح در تخصیص و توزیع درآمدهاست که عده ای مدعی هستند سفره ای به همت شهرداری پهن شده و به افرادی اندک و به عده ای کلان می رسد؛ ۸دی نیوز در این گزارش به قشری از پیکره شهرداری پرداخته که منتظر هستند اضافه های این سفره به آنها آیا برسد و یا نرسد؟!

گرماگرم شرجی تابستان گیلان سازمان اتوبوسرانی شهر رشت یکی دیگر از سازمان هایی است که پرسنل آن زیر تیغ آفتاب سوزان شهر بدون هیچ چشم داشتی برای لقمه نان حلال رنج می برند و همچنان مشغول به روزمره ترین حرفه زندگی خود هستنند، در تحقیقاتی که توسط نگارنده در چند روز اخیر بدست آمد، بدون هیچ مقدمه باید به این مهم اشاره شود، رانندگان این سازمان خارج از عیدی، پاداش و مساعده های طبق قرارداد بیش از یک ماه می شود که دستمزد ماهیانه خود را دریافت نکرده و برخی علاوه بر این، با مشکل عدم تمدید ۴ ماهه دفترچه های بیمه درمانی دست و پنچه نرم کرده و هزینه امراض را از جیب می دهند.

rasht

در همین ارتباط یکی از رانندگان این سازمان که خواست نامش فاش نشود در گفتگو با خبرنگار ۸دی نیوز با اشاره به اینکه رانندگان اتوبوسرانی علاوه بر اضافه کار خرداد ماه، دستمزد برج ۴ امسال (تیرماه) را پس از گذشت ۱ ماه دریافت نکرده اند، گفت: مسئولین اتوبوسرانی رشت تاکنون پاسخی قانع کننده برای این دیرکرد غیر عادی نداشته اند و از ساماندهی به این امر سرباز می زنند.

این شخص در ادامه افزود: دفترچه های بیمه درمانی اکثر رانندگان از ابتدای سال ۹۳ تمدید نشده و افراد باید هزینه های درمانی خود را از جیب پرداخت کنند.

 این راننده اتوبوسرانی در ادامه با تاکید بر اینکه فرزند بیمارش نیاز ضروری به عمل جراحی داشته و هزینه بیمارستان برای درمان و بستری بیمار سرسام آور است، افزود: امید ما راننده ها فقط به همین دفترچه بیمه درمانی است و دستمزد کاگری ما کفاف تامین چنین هزینه های غیر عادی را ندارد.

وی تصریح کرد: مدیران اتوبوسرانی به جای پاسخ و رسیدگی به این امور، همواره سکوت اختیار کرده و به همین وضع بی سامان دامن می زنند.

حال رانندگانی مانده اند و یک اتوبوس در این شهر و در خانه پدری که شرمنده خریدن یک عروسک برای فرزندش است…

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ميلاد
سلام شما نوشتيد حقوق تير ماه كه يك ماه از آن گذشته است؟؟؟؟؟ ٣،٤ روز كه بيشتر نگذشته از آخر ماه. نكنه اول ماه حقوق مي دهند؟؟؟؟ عجيبه!!!!!!
غلام
سلام آقا باز پیگیری شما ممنونم به شما بد رسوندند اضافه کار نیروهای تعمیرگاه رو کم کردن حالا وضع رانندگان خوب ما نیروهای تعمیرگاه که در تابستان زیر آفتاب شرجی آدم کش ودر زمستان زیر باران وبرف دستهای ما ترک خورده است اضافه کار ما رو مدیر محبت کرده زده 20 ساعت
میثم
درست بچه های تعمیرگاه راست میگن واقعا بی انصافی
حجت در پاسخ به میثم
من از بچه ها عذر خواهی میکنم
هادی
حتما اشتباه لپی بوده چون از موعد پرداخت حقوق برج4(تیرماه) فعلا 5-6 روز گذشته نه یک ماه.اصلاح کنین.
علی
تازه حتی رییس تعمیرگاه رو هم تنبیه کرده
داوود
خوب است یک بررسی در کل آمار اضافه کاری سازمان انجام بگیرد خیلی چیزها معلوم خواهد شد چه از نورچشمیها و چه از آنهایی که بر آنها ظلم شده
شهرام
خیلی چیزهای در این سازمان اتفاق افتاده اگه بخواهیم بگیم یک کتاب بزرگ میشه
مسعود
کجا دنیا وجود دارد کسیکه اضافه کاری نکن اضافکاری بگیرد
علی
سلام همین چیزها پیش میاد که ما از نظر آماری کشور رتبه آخر رو در اتوبوس رانی داریم مخصوصا در 2 سال اخیر وضعیت سرویس دهی بسیار بد است
ساسان
به همین دلیل است که سازمان قانون گذشته که هر کسی بلیط نداره باید 500 تومان پول بدهد تا جبران کم دادن اضافه کاری بشه بهتر نیست جایگاه بلیط رو اضافه بشه و اضافه کاری رو درست بدهند
تقی
بعضی وقتها فکر می کنم این اتوبوس های شهر رشت از غاری که اصحاب کهف از آن آمده اند رو آورده اند بسیار پیشرفته همه شان داری کولر هر 5 دقیقه یک اتوبوس میاد و... از رئیس سازمان اتوبوس رانی کمال تشکر رو دارم بابت این همه سرویس دهی خوب
علی
آقا مسعود این قانون وقتی قابل اجرا می باشد که برای همه صدق کند نه برای راننده ها و قسمت تعمیرگاه بقیه اضافه کاری رو کامل بگیرند
محمد
بهتر نیست از سرویس شونده و سرویس دهنده یک نظر سنجی شود تا از نظر رضایتمندی کلی نسبت به مدیریت سازمان اتوبوس رانی معلوم خواهد شد خیلی راحت بنده اگه بخواهم از 0 تا 100 به این مدیر نمره بدهم نمره ای [...]
در حاشیه