۵ اثر حائز رتبه برتر در جایزه ادبی “یوسف” شد

دبیر اجرایی جشنواره با بیان اینکه ۵ اثر حائز رتبه برتر در جایزه ادبی “یوسف” شدند، گفت: ۵ اثر برگزیده جشنواره شعر دفاع مقدس گیلان به دبیرخانه تهران معرفی شد.

۵ اثر حائز رتبه برتر در جایزه ادبی “یوسف” شد

به گزارش خبرنگار هشت دی، اسماعیل محمدپور در اختتامیه جشنواره شعر دفاع مقدس و جشنواره داستان کوتاه با عنوان “جایزه ادبی یوسف”  با بیان اینکه این جشنواره در هفتمین دوره خود درسطح ملی برگزار می شود ، گفت: فراخوان این جشنواره ذر استان گیلان از خرداد ماه انجام شد و تا پایان شهریور ۶۸ اثر ادبیاتی برای این جشنواره ارسال شد.

دبیر اجرایی این جشنواره با اشاره به کد گذاری و داوری آثار توسط داوران اذعان کرد: پس از ارزیابی، ۵ اثر شایسته کسب رتبه برتر شدند.

 

 

** ۵ اثر برگزیده جشنواره شعر دفاع مقدس گیلان به دبیرخانه تهران معرفی شد

وی با بیان اینکه جشنواره شعر دفاع مقدس نیز در راستای بیست ویکمین کنگره دفاع مقدس فراخوان خود را از مهر ماه آغاز کرد افزود: تا پایان آبان ماه ۱۴۷ شعر از آثار سراسر استان به دبیر خانه استان ارسال شد و سپس در اختیار هیئت داوران قرار گرفت که در نتیجه آن ۵ اثر توانست حائز رتبه برتر در بخش بزرگسال و کودکان شود.

اسماعیل محمد پور ادامه داد: برگزیدگان این جشنواره پس از تقدیر جهت رقابت با برگزیدگان سایر استان ها به دبیرخانه تهران معرفی خواهند شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه