شخصی مدیر کل ارشاد شود که سابقه حمایت از نظام داشته باشد/ ازآیت الله قربانی نظرخواهی کنید

امام جمعه پره سر رضوانشهر با تأکید بر اینکه مدیر کل ارشاد باید از حاشیه بازی ها فاصله داشته باشد، تصریح کرد: شخصی انتخاب شود که سابقه حمایت و تعصب به نظام را داشته باشد. مثلا حضور فعال خود را در تجمعات، نمازهای جمعه و راهپیمایی های انقلابی نشان داده باشد.

شخصی مدیر کل ارشاد شود که سابقه حمایت از نظام داشته باشد/ ازآیت الله قربانی نظرخواهی کنید

حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی نژاد امام جمعه پره سر رضوانشهر در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی ۸دی نیوز با اشاره به تغییر در مدیریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان اظهار کرد: وزیر ارشاد و استاندار محترم گیلان کسی را برای تصدی ارشاد گیلان انتخاب کنند که متعهد و متخصص و با روحیه بسیجی باشد.

وی با تأکید بر اینکه مدیر کل ارشاد باید از حاشیه بازی ها فاصله داشته باشد، تصریح کرد: شخصی انتخاب شود که سابقه حمایت و تعصب به نظام را داشته باشد. مثلا حضور فعال خود را در تجمعات، نمازهای جمعه و راهپیمایی های انقلابی نشان داده باشد.

حجت الاسلام مهدی نژاد در ادامه با اشاره به اینکه مدیر آینده ارشاد گیلان نباید دارای سوابق افراطی سیاسی باشد، تاکید کرد: برای انتخابی چنین مدیری در این سطح، باید با آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت هماهنگی به عمل آید تا نظر ایشان را جویا شوند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
محمدی
سلام حاج آقای عزیز بشتر مسئولین استان بخاطر موقیت خود و .......... با اصلاح طلبان کنار آمدن . حاج آقا کدام دلسوز انقلاب الان اگر حرفی از ایثارگری و انقلابی زده شود سرزنش می شوید. خدا ما را صبر بده تا این چند سا ل هم بگذرد
در حاشیه