رئیس سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت گیلان:

۱۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در گیلان توزیع شد

رئیس سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت گیلان با اشاره به توزیع هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در استان گفت:‌ بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی گیلان باید هرچه سریع‌تر نسبت به جذب این منابع اقدام کنند.

۱۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در گیلان توزیع شد

به گزارش ۸دی، فرهاد دلق‌پوش رئیس سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه امسال حدود هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در سطح گیلان توزیع شد اظهار کرد:‌ تمامی دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها در تمام شهرستان‌های مختلف استان باید نسبت به جذب این منابع اهتمام ورزند.

رئیس سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت گیلان عنوان کرد:‌ در حال حاضر تسهیلات هزار و ۱۰۰ میلیارد تومانی توسط این سازمان در سطح استان توزیع شده است که می‌تواند نقش به سزایی در پیشبرد اهداف تعیین شده در راستای رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی داشته باشد. ‌

دلق‌پوش به برگزاری جلسات رونق و رفع موانع تولید در گیلان اشاره کرد و بیان داشت: در این جلسات که به همت سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت و استانداری گیلان برگزار می‌گردد از ابزارهای قانونی برای کمک به چرخه تولید،‌ صنعت و اشتغال در سطح استانی و شهرستانی استفاده می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه در هر کدام از جلسات رفع موانع تولید حداقل از ۱۰ واحد تولیدی و صنعتی دعوت به عمل می‌آید افزود: مشکلات بانکی،‌ مشکلات و موانع موجود در دستگاه‌های اجرایی،‌ تسهیلات سرمایه در گردش و یا موارد فنی از جمله موضوعاتی است که در این کارگروه مطرح می‌شوند.

وی جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی،‌ صنعتی و خدماتی گیلان را از اهداف کارگروه رفع موانع تولید خواند و ابراز داشت:‌ تأمین سرمایه‌ در گردش و تزریع منابع و اعتبارات لازم در امور تولیدی و خرید مواد اولیه برای رفع موانع و رونق هر چه بیشتر تولید در حال انجام است.

رئیس سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت گیلان بخشی از مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی را مربوط به ساختار آنان دانست و تصریح کرد:‌ در این موارد از واحدهای مربوطه انتظار داریم به روش‌های گوناگون نسبت به رفع این موانع اقدام کنند تا مشکلات موجود به مرحله بحرانی شدن نرسد.

دلق‌پوش پرداخت هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در استان گیلان را اقدامی در جهت حمایت از واحدهای تولیدی و خدماتی دانست و عنوان کرد: از تمامی دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها در سراسر گیلان انتظار داریم در مدت باقی مانده نسبت به جذب این اعتبارات اقدام کنند.

وی از افزایش ۱۰ تسهیلات رونق تولید به گیلان خبر داد و اظهار داشت: با توجه به عملکرد مثبت این کارگروه امسال میزان تسهیلات رونق و رفع موانع تولید گیلان افزایش پیدا کرد به طوری‌که تاکنون ۲ هزار و ۳۰۰ شرکت تولیدی و خدماتی و گردشگری از مزایای این تسهیلات بهره‌مند شدند.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه