سردار غیب پرور: وظیفه امروز جوانان ورود جانانه به عرصه فضای مجازی است/ برگزیدگان تجلیل شدند

مراسم اختتامیه اولین گردهمایی ملی فعالان فضای مجازی بسیج با حضور بیش از ۱۰۰۰ نفر از فعالان بسیجی در فضای مجازی با آغاز شد.

سردار غیب پرور: وظیفه امروز جوانان ورود جانانه به عرصه فضای مجازی است/ برگزیدگان تجلیل شدند

به گزارش ۸دی به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مراسم اختتامیه اولین گردهمایی ملی فعالان فضای مجازی بسیج با حضور بیش از ۱۰۰۰ نفر از فعالان بسیجی در فضای مجازی با آغاز شد.

شایان ذکر است سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، مسلم معین، رئیس فضای مجازی بسیج، عزت اله ضرغامی، سید صالحی مدیر عامل جام جم، مینو اصلانی، رئیس بسیج زنان، خانواده شهید طاها اقدامی، پدر شهید حدادیان و … از مهمانان ویژه این برنامه هستند.

در ابتدای این مراسم مسلم معین رئیس سازمان فضای مجازی بسیج اظهار داشت:از چند ماه پیش جریان سازی برای این برنامه صورت گرفته تا این رویداد ۴۸ ساعته صورت بگیرد.

وی افزود: خوشحالم که در کنار این جوانان هستم و امیدوارم آینده درخشانی توسط این جوانان برای انقلاب و نظام رقم بخورد.
بنا بر این گزارش در حاشیه مراسم اختتامیه یک هنرمند طرحی از چهره دو شهید بزرگوار شهید طاها اقدامی و شهید محمد حسین حدادیان را طراحی می کند.
سردار غیب پرور: وظیفه امروز جوانان ورود جانانه به عرصه فضای مجازی است
سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در این همایش اظهار داشت: در دو سه روز گذشته اتفاقی توسط شما عزیزان رخ داد که برای من تبدیل به یک خاطره می شود. سالهای زیادی به فضای مجازی به عنوان یک عرصه تاریک و ناامیدکننده نگاه شد.
وی ادامه داد: فضای مجازی واقعیت امروز جهان است و فرار از آن و دیوار کشیدن دور خودمان محال است اما هنر این است که چراغی به نفع خودمان در این تاریکی روشن کنیم.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: یک فراخوان و دعوت ساده باعث جمع شدن هزار نفر از جوانان انقلابی شد هرچند بالغ بر ۱۰ هزار نفر مانند شما جوانان وجود دارد اما ظرفیت ما برای دعوت از همه آنها فراهم نبود.
سردار غیب پرور ادامه داد چرا باید کارتل های کثیف از این صحنه علیه دین و آزادی استفاده کنند اما وظیفه جوانان بسیجی این است که ورود جانانه به این عرصه داشته باشند،ما ورود انفعالی شما جوانان را در این عرصه لازم نداریم و نیازمند یک ورود تدافعی هم نیستیم اما یک ورود برنامه ریزی شده تهاجمی لازم داریم تا لشکر دشمن را تار و مار کنیم.
وی با اشاره به اینکه بچه های ما در فضای مجازی باید سواد مجازی خود را افزایش دهند، گفت:  زحمت های زیادی کشیده شده اما زمانی که شبکه فعال ایجاد شده تازه نقطه آغاز ماست یعنی گام اول و دغدغه اصلی استمرار این حرکت شتابنده است، اگر نتوانیم این حرکت شتابان را به صورت مستمر ادامه دهیم این کار بی فایده است و لزوم آن گم نکردن بچه های خودی است. تاریکی و حجم زیاد آتش دشمن باعث این اتفاق می شد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: امروز مشکل ما نداشتن فرد کارآمد در عرصه فضای مجازی نیست بلکه مشکل این است که بچه های خوب ما نمی توانند همدیگر را پیدا کنند و هم افزایی ندارند در خواست ما این است ک شما یک جبهه واحد تهاجمی شوید.
تجلیل از برگزیدگان
بخش دیگر این مراسم به تجلیل از برگزیدگان این همایش به شرح زیر اختصاص داشت:
عنوان سوم مربوط به مجموعه انیمیشن های درنگ درنگ از مرکز متنهای خراسان شمالی و علی سنگ سفیدی به نمایندگی از این گروه جایزه خود را دریافت کردند
بخش بعدی مربوط به بازی های ویدئویی است که نامزدهای این بخش بازی سرنخ، بازی مزرعه شمالی، بازی تک تیرانداز، بازی تکاور، بازی آتش بار اعلام شدند.
از میان نامزدهای اعلام شده بازی آتش بار به رتبه سوم دست یافت و روح الله جوانی به نمایندگی جایزه این گروه را دریافت کرد.
نفر دوم این بخش بازی ویدئویی تکاور و آقای ملک محمدی جایزه این رتبه را دریافت کرد.
عنوان اول بازی های ویدئویی به ابوالفضل سجادی برای بازی تک تیرانداز تعلق گرفت.
از میان نامزدهای بخش برتر پایگاه های اطلاع رسانی عنوان سوم‌مربوط به مرصاد نیوز، عنوان دوم به پایگاه اطلاع رسانی آناج و عنوان اول به پایگاه اطلاع رسانی عصر هامون تعلق گرفت.
استان سوم در شبکه مردمی سایبری گیلان عنوان دوم‌ به استان خراسان شمالی و عنوان اول به میلاد میرکمالی از استان سیستان و بلوچستان رسید.
در عنوان قرارگاه های برتر استانی هم از میان نامزدهای برگزیده عنوان سوم به قرارگاه هرمزگان و عنوان دوم به قرارگاه استان آذربایجان شرقی و عنوان اول به استان سیستان و بلوچستان و آقای طهرانی مقدم تعلق گرفت.
در ادامه مراسم صابر خراسانی شاعر و مرثیه سرای اهل بیت (ع) به اجرای برنامه پرداخت.
در عنوان برترین سامانه و سرویس هم عنوان دوم به امیر حسن زاده برای سامانه توییچ و تندیس نفر اول به سامانه رسنو و امیر بربند اختصاص یافت.
در عنوان نرم افزار و سرگرمی هم رتبه برتر به نرم افزار رصد و ثبت وقایع طراحی شده توسط مرتضی امیری و عنوان دوم به نرم افزار سفید عشق طراحی شده توسط عماد رحمانی اختصاص یافت.
در عنوان اقشار برگزیده هم محمد جواد نیک روش از قشر بسیج دانشجویی به عنوان برتری دست یافت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه