تعیین بیمارستان معین برای بیمارستان‌های ۳۲ تختخوابی در گیلان

معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با اشاره به وضعیت نیروهای تخصصی در بیمارستان‌های ۳۲ تختخوابی، گفت: در آینده‌ای نزدیک، برای بیمارستان‌های املش، سیاهکل، رضوان‌شهر، ماسال، رستم‌آباد و شفت بیمارستان‌های معین مشخص و ابلاغ می‌شود.

تعیین بیمارستان معین برای بیمارستان‌های ۳۲ تختخوابی در گیلان

به گزارش هشت دی، «علی داودی» در مراسم تکریم و معارفه مدیران شبکه بهداشت و درمان شهرستان شفت، گفت: برگزاری مجامع سلامت شهرستان‌ها و راه‌اندازی کانون‌های سلامت می‌تواند نقش حمایت‌طلبی سایر سازمان‌های مرتبط با حوزه سلامت را بهبود بخشد.

وی پوشش شبکه بهداشتی در گیلان را بسیار مطلوب برشمرد و افزود: دانشگاه علوم پزشکی گیلان، هم‌اکنون برنامه نظام شبکه اجتماعی سلامت را طراحی کرده و در حال اجرا دارد.

معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اهمیت مولفه‌های اجتماعی مؤثر بر سلامت از جمله طلاق، حاشیه‌نشینی و …، محورهای ۹ گانه پروژه نشاس (نظام شبکه اجتماعی سلامت ) را تشریح کرد.

وی با اشاره به وضعیت نیروهای تخصصی در بیمارستان‌های ۳۲ تختخوابی، خاطرنشان کرد: در آینده‌ای نزدیک، برای بیمارستان‌های املش، سیاهکل، رضوانشهر، ماسال، رستم‌آباد و شفت بیمارستان‌های معین مشخص و ابلاغ می‌شود.

«محمدرضا محسنی»، فرماندار شفت نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت جایگاه و نقش دو قشر فرهنگیان و بهداشت و درمان در جامعه افزود: معلمان و پزشکان با روح و جسم آدمیان سر و کار دارند و همواره عملکرد آن‌ها ارزشمند است.

فرماندار شفت با بیان این‌که دروغ ریشه همه بدی‌هاست و بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ریشه در  دروغگویی، نفاق و دو رویی دارد، گفت: صداقت در گفتار و عمل، امانت‌داری و اشرافیت بر وظایف سازمانی ۳ شاخص مهم برای واگذاری مسئولیت‌هاست و این موضوع در آموزه‌های دین مبین اسلام تأکید شده است.

نماینده عالی دولت در شفت با ابراز رضایت‌مندی از عملکرد مدیر شبکه بهداشت و درمان این شهرستان در سال‌های اخیر، انتخاب متوالی وی در سال‌های ۹۵ و ۹۶ به‌عنوان مدیر برتر شهرستان را نتیجه تلاش‌های صادقانه بهورزان، پرستاران، پزشکان و کارکنان این مجموعه برشمرد و افزود: مدیران سرمایه‌های اجتماعی یک کشور محسوب می‌شوند و شایسته نیست کاستی‌ها را به همه بسط دهیم.

در پایان این نشست، از تلاش‌های «مسعود نوروزی» تجلیل شد و سید «مهدی سلیمانی» رئیس بیمارستان امام رضا(ع) شفت، با حفظ سمت به‌عنوان سرپرست شبکه بهداشت و درمان این شهرستان معرفی شد.

منبع: ایسنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه