کی‌روش: از قسمت هجومی تیمم راضی نیستم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: صادقانه می‌گویم که در قسمت هجومی زمین خوشحال نیستیم که در سه بازی دوستانه اخیر موقعیت های زیادی از دست دادیم.

کی‌روش: از قسمت هجومی تیمم راضی نیستم

/ برخی بازیکنان ۳ هفته وقت دارند خود را اثبات کنند

 

 

 

به گزارش مشرق، کارلوس کی‌روش پس از دیدار برابر ونزوئلا گفت: بازی خوبی را پشت سرگذاشتیم. بازی مقابل ونزوئلا دقیقا تمام گزینه هایی که ما می خواستیم برای آزمایش یکسری از بازیکنان تا قابلیت ‌های آنها را بسنجیم را داشت.

 

وی ادامه داد: به شخصه فکر می کنم در طول نود دقیقه حاکم بر بازی بودیم و پنج – شش فرصت قاطعانه گل داشتیم. صادقانه می‌گویم که در قسمت هجومی زمین خوشحال نیستیم که در سه بازی دوستانه اخیر موقعیت های زیادی از دست دادیم. بازی با ونزوئلا را باید با سه گل به پایان می رساندیم. باید این مطلب را بپذیریم و سعی کنیم آن را برای موفقیت در جام ملت های آسیا ارتقا بدهیم.

 

کارلوس کی روش در  ادامه خاطرنشان کرد: ما از امروز سه هفته وقت داریم تا ۱۷ دسامبر که لیست نهایی را اعلام خواهیم کرد. کادر من کاملا در اختیار بازیکنان خواهند بود برای آماده سازی  و هر چیزی که آنها بخواهند مهیا خواهد بود. مهم هم هست که بازیکنان تمرکزشان را روی این مسابقات بگذارند.

 

وی در ادامه افزود: جام ملت ها تورنمنتی نیست که شما فکر کنید روزی که آنجا پایتان را بگذارید می توانید تمرکزتان را روی بازی بگذارید. اصلا. به همین خاطر برخی بازیکنان از امروز سه هفته وقت دارند که به من ثابت کنند استحقاق حضور در تیم ملی را دارند.

 

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این پرسش که بعد از بازی با ونزوئلا در مورد برنامه های تیم ملی و تیم های جام ملت های آسیا چه فکر می کند گفت: رنکینگ فیفا به ما کمک نمی کند که ما در دیدارهای پیش رو پیروز شویم. فقط آماری است برای عملکرد گذشته. تک تک بازیها بسیار سخت خواهد بود. تمام بازیها سخت است. جام ملت های یک تورنمنت پرفشار و احساسی خواهد بود. ما باید با طراوت لازمه از بعد تکنیکی و ذهنی کاملا آماده باشیم.

 

کارلوس کی روش ادامه داد: باید عادت داشته باشیم مقابل تیم هایی بازی کنیم که بسیار فشرده بازی می‌کنند و روی ضد حمله کار می کنند. باید راهکاری مناسب برای اینگونه تیم ها که فشرده بازی می کنند و تیم های بزرگتر را داشته باشیم. امیدوارم بتوانیم آماده سازی را به شکلی که نیاز داریم تدوین کنیم. امیدوارم بتوانیم دو تا سه بازی آماده سازی دیگر را قبل از شروع مسابقات داشته باشیم.

 

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مورد بازیکنان مصدوم نیز گفت: به درگاه خدا دعا خواهیم کرد که مصدومان بیشتری ندهیم. الان عزت اللهی، پورعلی گنجی، منتظری، جهانبخش و امشب هم حسینی مصدوم شد تا تعداد مصدومان ما بیشتر شود. امیدواریم دیگر مصدوم نداشته باشیم.

 

وی در مورد سوال خبرنگاری که تفاوت بازی در جام جهانی و جام ملت های آسیا را جویا شد گفت: مطمئنا همانطور که امروز دیدید ما صاحب توپ و میدان بودیم. ما موقعیت های زیادی داشتیم. وقتی برابر تیم هایی مثل پرتغال و اسپانیا بازی می‌کنید باید بیشتر به ساختار دفاعی فکر و ضد حملات کنید اما امروز صاحب توپ و میدان بودیم و فرصت های زیادی را ایجاد کردیم که امیدواریم این روند را ادامه دهیم و به گل های بیشتری دست پیدا کنیم.

 

کارلوس کی روش با تاکید دوباره بر اینکه امیدوار است تیمش دیگر بازیکن مصدوم نداشته باشد گفت: سه هفته وقت داریم که این مشکلات را برطرف کنیم. احتیاج داریم که بهترین بازیکنان در اردو باشند. برخی بازیکنان ما از مصدومیت برگشتند و برخی که اسم بردم هنوز مصدوم هستند. ما هفت بازیکن تاثیرگذارمان در دیدار با ونزوئلا به خاطر مصدومیت بیرون بودند که این کار را مشکل می کند. باید در زمان باقی مانده این مشکل را حل کنیم.

 

وی ادامه داد: بجز این مسائل بین المللی، ما مسائل داخلی هم داریم که باید حل شود. باید فضای پیرامون تیم ملی مناسب و خوب باشد. فضایی که باید برای تیم ملی وجود داشته باشد الان وجود ندارد. بازیکنان الان می‌جنگند اما خوشحال نیستند از فضایی که در ایران هست. برخی بازیکنان تلقی می‌کنند که این تیم ملی ایران نیست. حمایت محبت آمیز و فضایی که باید شکل گرفته باشد از آنها وجود ندارد.

 

کی روش خاطرنشان کرد: بازیکنان من دستاوردهای بزرگی را به رقم زدند. هر چقدر مردم در خیابانها بیشتر پایکوبی کنند اینطور به نظر می رسد که برخی افراد علیه ما می شوند. ما سه هفته وقت داریم که این مسائل را حل کنیم. اگر حل نکنیم رقابت در جام ملت ها دشوار خواهد شد.

 

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: بار دیگر تقاضا می کنم از رئیس فدراسیون فوتبال ایران و جناب وزیر محترم ورزش که این مسئولیت را بپذیرند و مشکلات اطراف تیم ملی را حل کنند. امیدوار هستم صحبت هایم پیامی از صلح و درک متقابل و روحیه ای متحد و یگانه داشته باشد. همانطور که رئیس جمهور ایران قبل از جام جهانی فرموند ۸۵ میلیون ایرانی یک تیم و یک ضربان قلب برای ایران.  فکر می کنم که برخی افراد روی این که گفتند ضربان قلب درک درستی نداشتند. الان زمان مناسبی نیست برای اینکه خواب باشیم.

 

وی در مورد کمپ پایانی ایران که آیا در قطر خواهد بود گفت: شانس زیادی داریم که اردوی پایانی ما در قطر باشد با حمایت مهربانانه قطر و با توجه با رابطه خوبی که فدراسیون ایران با قطر دارد ما روز چهارشنبه بازدیدهای نهایی را از کمپ های قطر خواهیم داشت و گزارش نهایی را به رئیس فدراسیون فوتبال ارائه خواهم داد. بسیار خوشحال خواهم بود که اردوی پایانی مان را در قطر برگزار کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه