وزیر دفاع:

ارتش در بهترین شرایط قرار دارد/ بزودی؛ رونمایی از محصولات جدید

وزیر دفاع گفت: امروز ارتش در بهترین شرایط قرار دارد و فرماندهان ارتش هم فرماندهانی پا در رکاب و ولایتمدار در آن حضور دارند.

ارتش در بهترین شرایط قرار دارد/ بزودی؛ رونمایی از محصولات جدید

به گزارش ۸دی، امیر حاتمی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، صبح امروز در مراسم افتتاح دانشکده دندانپزشکی ارتش، طی سخنانی اظهار داشت: افتتاح این مجموعه در زمانی که دشمن در تلاش است تا ما از منابع‌مان استفاده نکنیم، بسیار خوشایند است. امروز ارتش یک‌سازمان مورد وثوق رهبر انقلاب و‌ مردم عزیز است.

وی افزود: از جمله ویژگی‌های ذکر شده در قانون ارتش، مردمی و اسلامی بودن است که امروز شاهد به بار نشستن آن حکمت بوده و دارای یک ارتش مردمی و اسلامی هستیم.

وزیر دفاع ادامه داد: در چشم دوستان و دشمنان امروز ارتش عزیز ما، مقتدر است و کسی به خودش اجازه نمی‌دهد به حیطه مورد حفاظت او طمع داشته باشد؛ البته کسانی‌که با مردم ایران دوست هستند، نسبت به این ارتش خوف ندارند.

امیر حاتمی با اشاره به دستاوردهای ارتش در حوزه خودکفایی تصریح کرد: امروز ارتش در سازماندهی آموزش تامین تجهیزات و اطلاعات خودکفا است. ارتش و نیروهای مسلح که ماموریت حفظ تمامیت ارضی را دارند نیازمند یک سازمان خود کفا هستند و اجرای این ماموریت، نیازمند این است که ارتش بتواند حرکت کند و در محل ماموریت مستقر شود که این اوج این اقدام را در دفاع مقدس شاهد بودیم. اجرای چنین ماموریت‌هایی نیازمند خودکفایی در سازماندهی است.

وی با بیان اینکه تربیت متخصصینی‌ که بتوانند در کنار سایر رسته‌های رزمی حرکت کنند، بسیار مهم است، گفت: یکی از الزامات این کار داشتن مجموعه‌های خوب است که شما امروز این کار را انجام دادید. از مهمترین الزامات تربیت متخصصین گزینش دانشجویان خوب است. اینکه در نیروهای مسلح تاکید می‌شود به جای عضوگیری دنبال عضویابی باشیم به همین موضوع اشاره دارد.

امیر حاتمی اظهار داشت: پزشکان نیروهای مسلح امروز جزو پزشکان معتبر جامعه هستند. حتما مجموعه‌های پزشکی نیروهای مسلح و این مجموعه باید به تجهیزات روز مجهز شوند و ما در این راستا با توجه به وظیفه پشتیبانی از نیروهای مسلح اقداماتی را انجام می‌دهیم.در شرایطی که دشمن می‌خواهد ما را تحریم کند با ابتکار کار را به جلو‌ می‌بریم.آمریکایی‌ها منزوی‌ شدند و می‌خواستند علیه ما ائتلاف‌سازی کنند اما وجدان بشری بیدار است و کشورها با آنها همراه نشدند. دیدیم رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل و شورای امنیت چگونه مورد استهزا قرار گرفت.

وی افزود: ما با سرعت از این شرایط عبور می‌کنیم زیرا آنها ضعیف‌تر از ما هستند. قطعا برای مردم سختی خواهد بود اما می‌دانیم پشت سر این ایستادگی‌ ما، پیروزی خواهد بود و خدای متعال به ما نصرت خواهد داد. ما برای صلح و ثبات مردم و منطقه تلاش می‌کنیم.

وزیر دفاع با اشاره به تدوین بودجه سال آینده عنوان کرد: هم بنده و هم ستاد کل با جدیت به دنبال بودجه نیروهای مسلح هستیم.  امسال دهه فجر با شکوه‌تری خواهیم داشت و کارهای زیادی شده که در این دهه رونمایی خواهد شد.

امیر حاتمی تاکید کرد: امروز ارتش در بهترین شرایط قرار دارد و فرماندهان ارتش هم فرماندهانی پا در رکاب و ولایتمدار در آن حضور دارند.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه