نماینده مردم رشت در گفتگو با 8دی:

نمایندگان طیف های مختلف به طرح مقابله به مثل با آمریکا رأی می دهند/ تحریم، اشتباه بزرگ و تکراری آمریکا است

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه نمایندگان با طیف های مختلف فکری به طرح هایی که محتوای آن مقابله به مثل با آمریکا است رأی می دهند، گفت: تحریم، اشتباه بزرگ و تکراری آمریکا است.

نمایندگان طیف های مختلف به  طرح مقابله به مثل با آمریکا رأی می دهند/ تحریم، اشتباه بزرگ و تکراری آمریکا است

جبار کوچکی نژاد در گفت و گو با خبرنگار ۸دی در واکنش به طرح حذف دلار و تنبیه کشورهای همسوبا آمریکا در تحریم علیه ایران، اظهار کرد” حذف برخی مبادلات مالی مثل دلار، یورو، یوآن و… طوری است که نمی توان گفت به طور کامل می توان آن ها را حذف کرد اما می توان جایگزین کرد.

وی با بیان اینکه برخی کشور ها فقط با دلار کار می کنند اما باید به سمت مبادلات مالی دو و چند جانبه برویم، گفت: چین تقریبا با خیلی از کشورهای دنیا مبادلات مالی خود را از دلار بیرون آورده است.

نماینده مردم رشت در مجلس، افزود: باید روش های مختلفی را بکار بگیریم، یعنی در یک روش مثلا یورو یا یوآن را وارد مبادلات مالی کنیم یا با مبادلات مالی متفاوت به توافق برسیم اما اینکه دلار به صفر برسد نه اینطور نیست.

کوچکی نژاد با اشاره به اینکه نمایندگان با طیف های مختلف فکری به طرح هایی که محتوای آن مقابله به مثل با آمریکا است رأی می دهند، تصریح کرد: معتقدم ما باید مقابله به مثل را با آمریکا داشته باشیم.

وی با بیان اینکه خیلی از کشور ها مستثناء از تحریم ها علیه ایران شدند، اضافه کرد: این کشور ها راحت می توانند با ما مبادله اقتصادی داشته باشند و نفت ما را بخرند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه برخی نهادها و بانک ها در قالب این تحریم ها هستند، اظهار کرد: تحریم برای ما دیگر یک چیز طبیعی است و از قدیم بوده و دوباره تکرار می کنند.

وی خاطر نشان کرد: آمریکایی ها اشتباه بزرگی را تکرار می کنند و کارهای بی نتیجه خود را ادامه می دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه