نماینده آستانه اشرفیه در مجلس عنوان کرد:

میانگین درآمد ماهانه مردم گیلان ۵۰۰ هزار تومان است

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس با بیان اینکه میانگین درآمد مردم گیلان ماهانه حدود ۵۰۰ هزار تومان است گفت: این رقم از میانگین کشوری کمتر بوده و نشان‌دهنده فقر استان گیلان است.

میانگین درآمد ماهانه مردم گیلان ۵۰۰ هزار تومان است

به گزارش ۸دی، محمدحسین قربانی صبح امروز در جلسه شورای اداری استان گیلان در رشت اظهار داشت: مشکلات اقتصادی و معیشتی در استان گیلان فشار بسیار زیادی به مردم وارد کرده است.

 

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه میانگین درآمد مردم گیلان ماهانه حدود ۵۰۰ هزار تومان است خاطرنشان کرد: این رقم از میانگین کشوری کمتر بوده و نشان‌دهنده فقر استان گیلان است.

 

عضو کمیسیون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجلس اجرای طرح افزایش حقوق کارمندان را عامل روحیه‌بخشی و بهبود وضعیت معیشتی مردم دانست و تصریح کرد: مجلس به طور کامل از طرح افزایش حقوق کارمندان دفاع می‌کند.

 

قربانی مشکلات محیط زیستی و فراوانی زباله در استان گیلان را اصلی‌ترین مشکل این استان دانست و عنوان داشت: اگر به وضعیت زیست‌محیطی گیلان رسیدگی نشود نوار سبز این استان از بین می‌رود.

 

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس با اعلام اینکه حضور مسافران در استان گیلان تنها باعث ایجاد زباله در گیلان می‌شود ابراز داشت: از دولت می‌خواهیم تا در بودجه سال ۹۸ مشکل پسماند استان گیلان را در نظر بگیرد.

 

قربانی با انتقاد از عدم اجرای پروژه راه‌آهن آستارا خاطرنشان کرد: امروز دستگاه‌های اجرایی نیازمند نیروهای کارآمد هستند اما حتی استاندار گیلان نیز نمی‌تواند کارمندان و مدیران توانمند را جذب کند.

 

عضو کمیسیون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجلس با بیان اینکه براساس استاندارد جهانی برای هر بیمار باید ۷ پرستار وجود داشته باشد افزود: امروز بیمارستان‌های گیلان و حتی سراسر کشور دچار کمبود پرستار هستند.

 

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم ایجاد تحول در چارت‌های سازمانی کشور خاطرنشان کرد: مدیران آب و فاضلاب استان گیلان در شهرستان‌ها به دلیل رسمی نبودن دچار مشکل شده‌اند.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه