دختران شطرنجباز گیلانی درخشیدند

دختران شطرنجباز گیلانی در مسابقات قهرمانی رده های سنی کشور خوش درخشیدند.

دختران شطرنجباز گیلانی درخشیدند

به گزارش ۸دی، علیرضا هوشیاری مسئول روابط عمومی هیات شطرنج استان گیلان اظهار داشت: در جریان مسابقات شطرنج رده های سنی کشور که در استان های مختلف برگزار شد، دختران شطرنجباز گیلانی موفق به کسب سه مدال طلا و یک مدال برنز شدند.

هوشیاری افزود: بر این اساس و در جریان رقابت های شطرنج دختران رده سنی زیر ۱۴ سال ، پرنیان قمی از گیلان با درخشش و غلبه برابر رقبای خود عنوان قهرمانی کشور را کسب کرد و مدال طلای این دوره از رقابت ها را برگردن آویخت.

وی ادامه داد: همچنین در رقابت های شطرنج قهرمانی دختران زیر ۱۶ سال کشور، پروا نظیف کار دیگر شطرنجباز شایسته گیلانی توانست عنوان قهرمانی کشور را کسب و مدال طلای این رقابت ها را تصاحب کند.

به گفته مسئول روابط عمومی هیات شطرنج گیلان، در رقابت های شطرنج رده سنی زیر ۱۸ سال دختران کشور نیز عنوان قهرمانی به یک شطرنجباز دیگر از گیلان تعلق گرفت که نیکی نادرنیا موفق به این امر شد و مقام قهرمانی و مدال طلای این رده را کسب کرد.

هوشیاری اضافه کرد: در رقابت های شطرنج رده سنی دختران زیر ۱۴ سال که با قهرمانی پرنیان قمی از گیلان به اتمام رسیده بود، سحر معصومی دیگر شطرنجباز گیلانی حاضر در این دوره توانست مقام سوم و مدال برنز این دوره از مسابقات را کسب کند.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه