رئیس هیئت شطرنج گیلان خبر داد:

برگزاری مسابقات شطرنج جام کاسپین در رشت

رئیس هیئت شطرنج گیلان با اشاره به برگزاری بیستمین دوره مسابقات شطرنج بین‌المللی کاسپین در بهمن‌ماه سال جاری، گفت: به نفرات برتر جداول مختلف، بیش از پنج میلیارد ریال جایزه نقدی تعلق می‌گیرد.

برگزاری مسابقات شطرنج جام کاسپین در رشت

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» حسین میربلوک امروز در گفتگو با خبرنگاران از برگزاری بیستمین دوره مسابقات شطرنج بین‌المللی جام کاسپین خبر داد و گفت: این مسابقات از روز ۱۳ تا ۳۰ بهمن‌ماه در مجموعه ورزشی یادگار امام شهرستان رشت برگزار خواهد شد.

 وی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات که همانند دوره‌های گذشته با حضور زبده‌ترین شطرنجبازان کشور و نیز چهره‌های صاحب‌نام از سایر کشورها برگزار خواهد شد، افزود: در پایان به نفرات برتر جداول مختلف، بیش از پنج میلیارد ریال جایزه نقدی تعلق می‌گیرد.

 رئیس هیئت شطرنج گیلان با بیان اینکه این دوره از مسابقات در ۶ جدول برگزار می‌شود، تصریح کرد: جدول نخست (A) مربوط به اساتید و شطرنجبازان دارای رتبه بین‌المللی ۲۰۰۰ و بالاتر است و اساتید بین‌المللی و شطرنجبازان معروف در این جدول حضور می‌یابند.

وی ادامه داد: در جدول گروه دوم (B) شطرنجبازان دارای رتبه بین‌المللی زیر ۲۰۰۰ حضور می‌یابند و در جدول گروه C نیز نوجوان زیر ۱۴ سال با هم رقابت می‌کنند.

میربلوک با بیان اینکه جدول D مسابقات شطرنج سریع و جدول E نیز مسابقات شطرنج برق‌آسا برگزار می‌شود، گفت: شرکت در این دو جدول برای همه شرکت‌کنندگان در بیستمین دوره مسابقات شطرنج بین‌المللی جام کاسپین آزاد است.

رئیس هیئت شطرنج گیلان با بیان اینکه در این دوره نیز مسابقات جدول F برای دریافت امتیاز استاد بزرگی برگزار می‌شود، افزود: شطرنجبازان برای افزایش رتبه خود و دریافت امتیاز استاد بزرگی می‌توانند در این بخش حضور یابند.

وی خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم تا بیستمین دوره رقابت‌های شطرنج بین‌المللی جام کاسپین در سطح کیفی بالایی برگزار شود و شطرنجبازان صاحب‌نام کشور و همچنین چهره‌های برجسته بین‌المللی این رشته ورزشی در این دوره حضور یابند.
انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه