سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس: سپاه با مشت آهنین خود انتقام شهدای حادثه تروریستی اهواز را گرفت

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس و رئیس مجمع نمایندگان گیلان گفت:‌‌ سپاه پاسداران با مشت آهنین خود و موشکباران گسترده مواضع تکفیری‌ها انتقام شهدای حادثه تروریستی اهواز را از آنان گرفت.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس: سپاه با مشت آهنین خود انتقام شهدای حادثه تروریستی اهواز را گرفت

به گزارش هشت دی، ولی داداشی در این رابطه  اظهار کرد:‌ حملات موشکی اخیر سپاه پاسداران و هدف قرار دادن مواضع تکفیری‌ها در سوریه، در حقیقت‌ مشت آهنین جمهوری اسلامی بود که با دستان توانای نیروهای سپاه بر سر تروریست‌ها و سرکردگانشان فرود آمد.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان عنوان کرد:‌ امنیت و آرامش کشور مسئله‌ای بسیار مهم و حیاتی برای تمامی نیروهای نظامی و امنیتی کشور است به‌طوری که کوچک‌ترین دست درازی و تحرک گروهک‌های معاند و تروریست‌ها در داخل مرزهای جمهوری اسلامی با پاسخ‌های تندی مواجه می‌شود.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس تصریح کرد:‌ حملات موشکی اخیر نیروهای سپاه پاسداران علاوه بر اینکه خسارت‌های جانی و مالی بسیار گسترده‌ای به مقر تروریست‌ها در سوریه وارد کرد بلکه از سویی قدرت دفاعی و نظامی سپاه پاسداران و جمهوری اسلامی ایران را به رخ دشمنان کشید.

نماینده مردم آستارا در مجلس ابراز داشت:‌ سپاه پاسداران با موشک‌های زمین به زمین ذوالفقار و قیام خود که برد آن‌ها حدود ۷۵۰ تا ۸۰۰ کیلومتر تخمین زده می‌شود توانست با قدرت مثال‌زدنی بسیار بالایی انتقام خون شهدای مظلوم حادثه تروریستی اهواز را از تکفیری‌ها بگیرد.

داداشی خاطرنشان کرد:‌ همانطور که بارها اعلام شده مسئله امنیت کشورمان و ملت ایران خط قرمز نیروهای مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است بنابراین دشمنان نظام که همواره در پی توطئه‌ افکنی و ایجاد شرارت هستند بار دیگر به قدرت جمهوری اسلامی واقف شدند.

وی تصریح کرد:‌ از زمان پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) تاکنون دشمنان‌ اسلام به قصد نابودی و براندازی این نظام نقشه‌ها،‌ توطئه‌ها و برنامه‌های بسیار زیادی را تدوین و به‌دست تروریست‌ها و عوامل فریب‌خورده و زبون خود در منطقه علیه کشورمان به اجرا گذاشتند.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان بیان داشت:‌ حرکت هوشمندانه و بسیار به‌موقع نیروهای سپاه پاسداران در حفظ و پاسداری از تمامیت ارضی کشورمان و انتقام خون شهدای مظلوم اهواز بار دیگر ترس عظیمی از قدرت روز افزون نظام جمهوری اسلامی را به دل دشمنان ایران اسلامی انداخت.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه