اعلام محدودیت ترافیکی‌ تاسوعا و عاشورای حسینی در گیلان + جزییات

رئیس پلیس راه استان از اعمال محدودیت‌ ترافیکی در محور قدیم ” رشت – قزوین ” و ” آستارا – اردبیل ” و بالعکس برای تاسوعا و عاشواری حسینی و تعطیلات پایان تابستان خبر داد.

اعلام محدودیت ترافیکی‌ تاسوعا و عاشورای حسینی در گیلان + جزییات

به گزارش ۸دی، سرهنگ ” حسین محمدپور ” با تسلیت ایام شهادت امام حسین (ع) و یاران با وفایش گفت: به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی و همچنین پایان تعطیلات تابستان، حجم ترافیک در معابر برون شهری به ویژه مبادی خروجی استان پیش‌بینی می‌شود.

این مقام انتظامی افزود: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی در محورهای ارتباطی استان به شرح ذیل اعمال خواهد شد.

محور قدیم ” رشت – قزوین ” و بالعکس، تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲۰۰ الی ۲۴۰۰ روز سه‌شنبه مورخ ۲۷ شهریور ۹۷ و همچنین از ساعت ۰۸۰۰ الی ۲۴۰۰ روز جمعه مورخ ۳۰ شهریور ۹۷ در محور فوق ممنوع است.

محور ” آستارا – اردبیل ” و بالعکس، تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲۰۰ الی ۲۴۰۰ روز سه‌شنبه مورخ ۲۷ شهریور ۹۷ و همچنین از ساعت ۰۸۰۰ الی ۲۴۰۰ روز جمعه مورخ ۳۰ شهزیور ۹۷ در محور فوق ممنوع است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه