با شعار وحدت، ایستادگی و پیشرفت برگزار شد؛

رزمایش ۱۷۰۰۰ نفری «محمد رسول الله ۲» با محوریت امنیت و خدمت در گیلان / + تصاویر

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه «رزمایش سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) ۲» با حضور ۱۷۰۰۰ نفر از بسیجیان در قالب ۷۲ گردان بیت‌المقدس در گیلان آغاز شد، گفت: این رزمایش در واقع رزمایشی برای خدمت به مردم است.

رزمایش ۱۷۰۰۰ نفری «محمد رسول الله ۲» با محوریت امنیت و خدمت در گیلان /  + تصاویر

به گزارش خبرنگار ۸دی، رزمایش «اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) ۲» امروز پنجشنبه ۱۵ شهریور در سراسر گیلان برگزار شد رزمایشی که به گفته سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان محوریت آن شاخص های امنیتی و دفاعی و خدمات رسانی و محرومیت زدایی است.

 

** برگزاری رزمایش ۱۷۰۰۰ نفری «سپاهیان محمد رسول‌الله ۲» در گیلان

 

سردار عبدالله پور صبح امروز در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ۸دی با بیان اینکه رزمایش «اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) ۲» امروز در شهرهای مختلف استان گیلان برگزار شد، اظهار کرد: «رزمایش سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) ۲» تجدید عهد مجددی با ولایت از سوی آحاد مردم ماست.

وی افزود: این رزمایش نمادی از حضور همیشگی مردم ما پای آرمان‌های انقلاب اسلامی است و ان شاالله با همین حضور همیشگی، بینی دشمنان نظام بازهم به خاک مالیده خواهد شد.

 

 

فرمانده سپاه قدس گیلان ادامه داد: در این رزمایش که در دو بخش نمایش توان و قدرت دفاعی یگان‌های رزمی بسیج در قالب گردان‌های بیت‌المقدس و نیز اعزام گروه‌های جهادی جهت خدمات‌رسانی و رفع مشکلات مرددم به حاشیه شهرهای استان برگزار خواهد شد، نمایی دیگر از همراهی و تلاش بسیج  و سپاه با مردم به نمایش در خواهد آمد.

 

سردار عبدالله پور تصریح کرد: در این مرحله از «رزمایش سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) ۲» نزدیک به ۱۷۰۰۰  نفر از بسیجیان در قالب ۷۲ گردان بیت‌المقدس حضور دارند که با تجمع و نیز ستون کشی در مکان‌های از پیش اعلام‌شده در همه نواحی مقاومت سطح استان، بخش‌های مختلف این رزمایش بزرگ را اجرا خواهند کرد و این بخش رزمی و دفاعی رزمایش تا عصر روز جمعه ۱۶ شهریور ادامه خواهد داشت.

 

 

 

وی بیان کرد: بخش دیگر این رزمایش که از ۹ شهریور آغاز شده و تا ۲۹ شهریور ادامه خواهد داشت، خدمات‌رسانی عمومی، تلاش برای محرومیت‌زدایی در قالب اردوهای جهادی و عمرانی ۲۰۰ گروه جهادی است که با حضور در حاشیه شهرهای مختلف استان اقدام به اجرای طرح‌های مختلف عمرانی و فرهنگی در حوزه محرومیت‌زدایی خواهند کرد.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر اینکه ما در طول سال های اخیر و در قالب طرح‌های مختلف تلاش کرده‌ایم ظرفیت بی‌نظیر بسیج را در راستای رفع نیازهای محرومین به کار بگیریم، افزود: در این مسیر در سال گذشته ۱۰۰۰ واحد مسکن محرومین را ساخته و تحویل دادیم و ان‌شاءالله تا پایان سال ۹۷  نیز ۱۰۰۰ واحد دیگر را تکمیل و در اختیار محرومین قرار خواهیم داد.

 

وی ادامه داد: در حال حاضر و نزدیک به  ۲ سال است که ساخت ۳ دهستان نمونه در زیرساخت‌های فرهنگی، بهداشت و درمان و اشتغال و اقتصاد را در دستور کار داریم که بخش‌های فراوانی از این طرح‌ها آماده بهره‌برداری شده است.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در رزمایش «سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) ۲» به دنبال آن هستیم که به شکل گسترده گوشه‌ای از توانایی و ظرفیت سپاه و بسیج را در عرصه‌های مختلف خدمت‌رسانی به مردم عرضه کنیم، خاطرنشان کرد: در واقع این رزمایش، رزمایش خدمت به مردم است.

 

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت:

حضور ۹هزار نفر از بسیجیان رشت در رزمایش «محمد رسول الله ۲»/ برگزاری تجمع ۲۵هزار نفری بسیجیان در هفته دفاع مقدس 

 

به گزارش خبرنگار ۸دی، رزمایش اقتدار عاشورایی محمد رسول الله ۲» عصر امروز پنجشنبه ۱۵ در رشت برگزار شد.

حسین مصطفی پور در حاشیه برگزاری رزمایش «اقتدار عاشورایی محمد رسول الله ۲» در رشت در گفت و گو با خبرنگارهشت دی، اظهار کرد: این رزمایش طبق یرنامه ریزی های انجام شده سه مرحله است، یک مرحله آن از امروز ۱۵ شهریور آغاز شد و  تا فردا ادامه دارد که موضوع ستون کشی و ایجاد رزمایش در اردوگاه ها و جنبش داخل شهر ها است.

وی افزود: مرحله دوم این رزمایش بحث اعزام هفت هزار گروه جهادی است که در سطح کشور در شهرها و حومه شهرها برای انجام کارهای جهادی و موضوع مردم یاری در مناطق محروم در ۲۰روز بازه زمانی انجام می شود. (اینجا بخوانید)

 

رشت / عکاس: الهه فلاح

 

 

رشت/ عکاس: سجاد ناطقی

 

رشت/ عکاس: مصطفی عاشوری

 

در ادامه تصاویر رزمایش «اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) ۲» را در سایر شهرستان های گیلان می بینید:

 

تالش/ عکاس: رامین اکرامی

 

 

املش/ عکاس: آتنا میرزاخواه

 

آستانه اشرفیه/ عکاس: علی عمویی

رضوانشهر / عکاس: مجتبی دولت دوست

 

ماسال/ عکاس: سید محمد شاداب

 

 

فومن/ عکاس: امیرحسین زردشت

 

بندرانزلی/ عکاس: علی راد

 

لاهیجان/ عکاس: میلاد آدر

 

رودسر / عکاس: علی محمدی

 

صومعه سرا/ عکاس: سید محمد شاداب

 

 

سیاهکل

سنگر

آستارا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه