فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت در گفتگو با 8دی خبر داد:

حضور ۹هزار نفر از بسیجیان رشت در رزمایش «محمد رسول الله ۲»/ برگزاری تجمع ۲۵هزار نفری بسیجیان در هفته دفاع مقدس + تصاویر

فرمانده سپاه رشت با بیان اینکه ۹هزار بسیجی از شهر رشت در رزمایش «رزمایش اقتدار عاشورایی محمد رسول الله ۲» شرکت می کنند، گفت: تجمع ۲۵هزار نفری را در هفته دفاع مقدس در مرحله سوم این رزمایش داریم.

حضور ۹هزار نفر از بسیجیان رشت در رزمایش «محمد رسول الله ۲»/ برگزاری تجمع ۲۵هزار نفری بسیجیان در هفته دفاع مقدس + تصاویر

حسین مصطفی پور در حاشیه برگزاری رزمایش «اقتدار عاشورایی محمد رسول الله ۲» در رشت در گفت و گو با خبرنگار ۸دی، اظهار کرد: این رزمایش طبق یرنامه ریزی های انجام شده سه مرحله است، یک مرحله آن از امروز ۱۵ شهریور آغاز شد و  تا فردا ادامه دارد که موضوع ستون کشی و ایجاد رزمایش در اردوگاه ها و جنبش داخل شهر ها است.

وی افزود: مرحله دوم این رزمایش بحث اعزام هفت هزار گروه جهادی است که در سطح کشور در شهرها و حومه شهرها برای انجام کارهای جهادی و موضوع مردم یاری در مناطق محروم در ۲۰روز بازه زمانی انجام می شود.

 

 

 

 

** برگزاری تجمع ۲۵ هزار نفری بسجیان رشت در هفته دفاع مقدس 

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت بیان کرد: مرحله آخر این رزمایش در هفته دفاع مقدس اتفاق می افتد که تجمع بزرگ آحاد مختلف بسیجیان در مراکز استان ها است که تجمع ۱۰۰هزار نفری در تهران و متعاقب آن تجمع ۲۵هزار نفری در رشت را داریم.

مصطفی پور با اشاره به اینکه مرحله اول این رزمایش عصر امروز با ستون کشی یگان های رزم بسیج گردان های بیت المقدس در سطح شهر رشت انجام شد، اضافه کرد: حدود ۹هزار بسیجی از رشت در این رزمایش شرکت می کنند.

 

 

 

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت ادامه داد: گروه های جهادی که در سپاه ناحیه رشت ساماندهی شده اند کارهای مختلفی از جمله ساخت مسکن محرومین انجام می دهند، تصریح کرد: در حال حاضر مشغول هستند و ساخت حدود ۵۰ مسکن هم تکمیل و تحویل داده شده است و در هفته دفاع مقدس چند واحد دیگر هم افتتاح می شود.

مصطفی پور با تأکید بر اینکه کلنگ احداث تعداد دیگری از مسکن محرومین را در هفته دفاع مقدس بر زمین می زنیم، اضافه کرد: در مباحث دیگر مانند ویزیت و درمان رایگان و ساخت یک سری اماکن عام المنفعه هم فعالیت داریم.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت تصریح کرد: این اقدامات در قالب گروه های جهادی در بحث بسیج محلات و دانشجویی که سازماندهی شدند انجام می شود و یک تعدادی هم الان مشغول هستند.

تصاویر بیشتر را از اینجا ببینید

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه