بارش باران در ارتفاعات البرز شرقی در استان‌های گلستان، مازندران و گیلان/ادامه روند افزایش دما در نوار شمالی کشور تا پایان هفته

طی سه روز آینده وضعیت جوی استان تهران صاف تا کمی ابری با وزش باد و در بعدازظهرها به خصوص امروز و فردا در ارتفاعات فیروزکوه افزایش ابر دور از انتظار نیست.

بارش باران در ارتفاعات البرز شرقی در استان‌های گلستان، مازندران و گیلان/ادامه روند افزایش دما در نوار شمالی کشور تا پایان هفته

به گزارش هشت دی،بررسی و تحلیل آخرین داده‌ها و نقشه‌های پیش یابی هواشناسی نشان دهنده این است که طی سه روز آینده وضعیت جوی استان تهران صاف تا کمی ابری با وزش باد و در بعدازظهرها به خصوص امروز و فردا در ارتفاعات فیروزکوه افزایش ابر دور از انتظار نیست.

براین اساس امروز بعدازظهر در برخی نقاط ارتفاعات مازندران و برخی نقاط گلستان، شمال سمنان و آذربایجان‌های شرقی و غربی بارش پراکنده باران را شاهد بودیم.

جنوب کشور هم طی این مدت به خصوص در نیمه شمالی استان فارس درگیر پدیده بارش پراکنده باران بود و به جز شرق فارس برای بخش غربی کرمان هم باران های پراکنده همراه با رعدوبرق پیش‌بینی شد.

برای فردا چهارشنبه در ارتفاعات البرز شرقی در استان‌های سمنان، گلستان و مازندران بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود و در همین خصوص جنوب کشور هم در برخی نقاط شرق استان فارس و غرب کرمان هم رگبار پراکنده باران و گاهی رعد و برق وزش باد دور از انتظار نیست.

در همین خصوص و با شرایط جوی حاکم از لحاظ دمایی از فردا تا آخر هفته روی نوار شمای کشور به طور نسبی افزایش دما را شاهد خواهیم بود.

منبع: خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه