رییس شورای اسلامی روستای لاسک:

قضیه سد لاسک فیلم سینمایی شده است/ باید از مردم لاسک عذرخواهی شود 

رییس شورای اسلامی روستای لاسک با بیان اینکه قضیه سد لاسک مانند فیلم سینمایی شده است، گفت: یک عده خودشان هم بازیگر اند و هم کارگردان و مردم را به عنوان سیاهی لشکر انتخاب می کنند.

قضیه سد لاسک فیلم سینمایی شده است/ باید از مردم لاسک عذرخواهی شود 

ابراهیم اسدالهی در گفت و گو با خبرنگار ۸دی با اشاره به عدم کلنگ زنی سد لاسک با حضور وزیر نیرو، اظهار کرد: قضیه سد لاسک فیلم سینمایی شده است، خودشان هم بازیگرند هم کارگردان و مردم را به عنوان سیاهی لشکر انتخاب می کنند.

وی ادامه داد: در هفته دولت شروع کردن مسیر را تمیز کنند و از شفت شروع کردند و اداره جات آن بسیج شدند تا زباله در اطراف جاده نباشد، وظیفه ما هم همکاری با این عزیزان بود.

رییس شورای اسلامی روستای لاسک، گفت: بساطی در اینجا راه انداختند و اکثر مدیران کل حضور داشتند که ساعت۱۰، ۱۱ صبح روز افتتاح بود که گفتند برنامه وزیر منتفی شده است و علت را هم عنوان نکردند.

 

محل مراسم کلنگ زنی سد لاسک که به یک باره منتفی شد

 

اسدالهی با تأکید براینکه سال ۹۳ هم چنین برنامه ای داشتیم، تصریح کرد: نماینده شهرستان گفت آقای نوبخت گیلان می آید، این مردم لاسک هفت شهید تقدیم انقلاب کردند اما اینطور بی برنامه رفتار می شود مدیران کل و  دیگر مسئولان آمدند و رفتند و حرف را برای ما گذاشتند.

وی با بیان اینکه مردم ما را مقصر می دانند، افزود: پیرمرد ۸۰ساله این روستا اشکش درآمده است می گوید ۲۴سال در خانه ای زندگی می کند که در و دیوارش همه ریخته است، نمی گذارند تعمیر شود، می گوید «آب خوردن در این روستا نداریم» آیا مردم این منطقه باید نابود شوند چون آقایان می خواهند پایین دست را احیا کنند؟!

** در سه دوره متوالی شاهد چنین مراسماتی بودیم

 

رییس شورای اسلامی روستای لاسک با اشاره به اینکه آقایان مسئول شما که به لاسک آمدید و حق مأموریت خودتان را گرفتید اما شورا و دهیار باید حرف مردم را بخورند  آیا شما به فکر مردم منطقه هستید؟!

وی با بیان اینکه ما در سه دوره متوالی شاهد چنین مراسماتی بودیم، گفت: در زمان علی میرزایی در زمان ناصر عاشوری  و اکنون در زمان آقای افتخاری چنین اتفاقی رخ داده است و باید از مردم لاسک عذرخواهی شود دیگر چقدر با حیثیت این مردم بازی می کنند.

** دانش آموزان ما در مدرسه صد درصد تخریبی درس می خوانند

 

رییس شورای اسلامی روستای لاسک، اظهار کرد: دانش آموزان ما در مدرسه صد درصد تخریبی درس می خوانند آقای استاندار، فرماندار و نماینده شهر، فرزند شما در این مدارس درس می خوانند؟!

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه