با حضور ۱۱۰تیم؛

پنجمین دوره مسابقات ملی رباتیک گیلان در صومعه سرا آغاز شد

پنجمین دوره مسابقات ملی رباتیک استان گیلان جام «ابریشم» با حضور ۱۱۰ تیم از سه استان کشور در شهرستان صومعه سرا آغاز شد.

پنجمین دوره مسابقات ملی رباتیک گیلان در صومعه سرا آغاز شد

به گزارش هشت دی،پنجمین دوره مسابقات ملی رباتیک استان گیلان جام «ابریشم» با حضور ۱۱۰ تیم از سه استان کشور با همکاری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و فرمانداری و شهرداری صومعه سرا آغاز شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان در حاشیه این مسابقات  با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات به مناسب هفته دولت و با عنوان جام ابریشم در شهرستان صومعه سرا برگزار می شود، اظهار کرد: ۱۱۰ تیم از استان های گیلان، اصفهان و گلستان در این مسابقات حضور دارند.

اسفندیار ضیایی با بیان اینکه این مسابقات در دو رده سنی نونهالان (زیر ۱۱ سال) و نوجوانان (بالای ۱۱ سال) برگزار می شود، افزود: این مسابقات به مدت دو روز (امروز و فردا) در سالن ورزشی شهید عظیم صدیقی شهرستان صومعه سرا برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این مسابقه در ۶ لیگ و چهار رشته فوتبالیست، همکار، آتشنشان و جنگجو برگزار می شود، گفت: در پایان بیش از ۱۵۰ میلیون ریال جوایز نقدی و غیر نقدی به شرکت کنندگان اهدا می شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان خاطرنشان کرد: از استان گیلان نیز تیم هایی از شهرهای صومعه سرا، فومن، رشت و ماسال در این مسابقات حضور دارند.

منبع: مهر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه