ظریف: بسته ۱۸ میلیونی اتحادیه اروپا ربطی به برجام ندارد

وزیر خارجه درباره حواشی ایجاد شده درباره بسته ۱۸ میلیونی اتحادیه اروپا گفت: این بسته‌ای است که دوطرف را کمک می‌کند تا با یکدیگر در ارتباط باشند و ربطی به برجام ندارد.

ظریف: بسته ۱۸ میلیونی اتحادیه اروپا ربطی به برجام ندارد

به گزارش ۸دی، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه عصر امروز در حاشیه همایش “عبور از بحران و توسعه ایران” در محل موزه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره بسته حمایتی ۱۸ میلیون یورویی اتحادیه اروپا و حواشی ایجاد شده پیرامون آن اظهار داشت: این بسته‌ای است که دوطرف را کمک می‌کند تا با یکدیگر در ارتباط باشند و هیچ ربطی به برجام ندارد و این فضاسازی‌هایی که انجام می‌شود بی ربط است.

وی افزود: اتحادیه اروپا قرار بود چندین اقدام انجام دهد به ویژه حفظ فروش نفت ایران و حفظ کانال‌های بانکی که کماکان ما منتظر انجام آن هستیم.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
این مبلغ ناچیز را چرا داده اند؟داده های ما در برجام بسیار ارزشمندتر از این حرفهاست.یک بازیکن تیم فوتبال25میلیارد یورو با تیم خارجی قرارداد بسته است. آیا مربوط به معاهده پاریس است و باید صنایعی تعطیل شوند تا مثلا گازهای گلخانه ای کم شود؛همان معاهده ای که امریکا از آن خارج شد؟ به یکدیگر کمک می کند یعنی چه؟ پول تو جیبی است؟ هزینه بلیط هواپیماست؟
در حاشیه