«تک تیرانداز» کم مخاطب‌ترین سریال آمریکا شد

سریال نظامی آمریکایی به دلیل اقبال پایین مخاطبان تعطیل شد.

«تک تیرانداز» کم مخاطب‌ترین سریال آمریکا شد

به گزارش۸دی، سریال «تک تیرانداز» که بر اساس فیلمی به همین نام تولید شده بود در فصل سوم تبدیل به کم بیننده‌ترین سریال شبکه USA در میان مخاطبان ۱۸-۴۹ سال شد. چیزی که در نهایت باعث شد تا مدیران شبکه تصمیم به حذف آن بگیرند. شنیده می‌شود کمپانی سازنده این سریال، پارامونت قصد دارد آن را به شبکه های دیگر تلویزیونی بفروشد تا به نوع دیگری آن را ادامه دهد.

سریال «تک تیرانداز» ماجراهای کهنه سربازی به نام باب لی سواگر را روایت می کند که اگرچه توطئه قتل رئیس جمهور امریکا را حل می کند اما با توطئه های دیگری از سوی نهاد های امنیتی آمریکایی مواجه می شود. این سریال قرار که در سال ۲۰۱۶ روی آنتن شبکه USA رفت قرار بود زودتر پخش شود اما یک حادثه تیراندازی واقعی باعش شد شبکه تصمیم بگیرد اثر جدید خودش را عقب بیندازد. به نظر می رسد موج سریال های میلیتاریستی در آمریکا مخاطبان را به حد اشباع رسانده به طوری که برخی از این آثار به کم بیننده ترین محصولات شبکه های خودشان تبدیل می شوند.

مشکلی که پیشتر با عدم اقبال عمومی از سری جدید مجموعه پر طرفدار «۲۴» برای فاکس پیش آمده بود. به نظر می رسد شبکه ها و تهیه کننده های آمریکایی باید این آثار را با تغییراتی جدی ادامه دهند تا باز بتوانند برای مخاطبان حرف های جدیدی داشته باشند.

منبع: خبرنگاران پویا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه