مدیرکل ارشاد گیلان در مراسم روز خبرنگار:

تشکیل کمیته عکاسان در خانه مطبوعات/ خبرهای خوبی را به خبرنگاران نوید می دهم

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، گفت: جلسه بسیار مفیدی بود و با اصلاحاتی که انجام شد به نوبه خود نوید این را می دهم که خبرهای خوبی در کل کشور به ویژه در گیلان در راه است.

تشکیل کمیته عکاسان در خانه مطبوعات/ خبرهای خوبی را به خبرنگاران نوید می دهم

به گزارش خبرنگار هشت دی، فیروز فاضلی امروز ۱۷ مرداد در مراسم روز خبرنگار در در مجتمع فرهنگی خاتم الانبیاء رشت با بیان اینکه در حال حاضر با ۲۹۳ مجوز صادر شده برای رسانه ها رتبه ۶ کشور را داریم، اظهار کرد: گیلان با تعداد ۱۱۷ پایگاه خبری دارای رتبه دوم در کشور است.

وی با اشاره به جلسه شب گذشته نمایندگان فراکسیون مطبوعات با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: جلسه بسیار مفیدی بود و با اصلاحاتی که انجام شد به نوبه خود نوید این را می دهم که خبرهای خوبی در کل کشور به ویژه در گیلان در راه است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از تشکیل کمیته عکاسان در خانه مطبوعات خبر داد و بیان کرد: مسئله بیمه خبرنگاران نیز در خانه مطبوعات مطرح است.

همچنین خورسندی، مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان نیز در این مراسم ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامی داشت شهدای خبرنگار با بیان اینکه امروز سومین همایش فرهنگی روز خبرنگار است، اظهار کرد: وظیفه ما است که مراسم این روز را هرچه بهتر برگزار کنیم.

 

** ملاک شناسنامه دار بودن خبرنگار عضویت در خانه مطبوعات می باشد

وی با اشاره به اینکه از این به بعد ملاک شناسنامه دار بودن خبرنگار عضویت در خانه مطبوعات می باشد گفت: در سامانه الکترونیکی خانه مطبوعات شرکت کنید و با عضویت در این سایت از مزیت های آن بهره ببرید.

مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان درباره تشکیل اتحادیه به منظور برگزاری جشنواره دریای خزر، بیان کرد: خبرنگاران آثار خود را در موضوعات دریای خزر، انسان و مسائل زیست محیطی و کشور های دریای خزر به این حشنواره بفرستند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه