بازگشت علی کریمی به سپید رود رشت!

درگیری های شب گذشته خداد عزیزی با هواداران سپیدرود رشت باعث شده است تا مدیران این باشگاه روابط خود را با سرمربی محبوب رشت از سر بگیرند.

بازگشت علی کریمی به سپید رود رشت!

به گزارش ۸دی، مشخصا علی کریمی تنها سرمربی است که توانسته در شهر رشت و میان هواداران سپیدرود به محبوبیت بزرگی دست پیدا کند، چرا که او چه به لحاظ شخصیتی و چه به لحاظ اسم و عملکرد در شرایطی قرار داشت که می توانست همواره حمایت های هواداران دو آتشه این تیم با قدمت را داشته باشد.

خداد عزیزی مشخصا از همان ابتدا کار بسیار سختی را در باشگاهی که مدیریتش به هیچ عنوان ثبات نداشت، پیش روی خود می دید، او عمدتا مردی کم حوصله و عصبی نشان داده بود که در نهایت می شد نهایت کارش را در باشگاه های بحران زده حدس زد!

درگیری شب گذشته خداد عزیزی با هواداران سپید رود در پی شکست عجیب و سنگین ۶_۱ مقابل سپاهان باعث شد تا خیلی زود پروسه بازگشت جادوگر به رشت آغاز شود و هنوز دو هفته از آغاز کار عزیزی در سپیدرود، پایانی زود هنگام برای او رقم بخورد!

کریمی اما همانند دیگر دوران مربیگری اش در لیگ برتر پل های بازگشتش را تا حدودی خراب کرده است، چرا که او این روزها دائما با مسئولین باشگاه سپیدرود در حال مجادله است و هنوز علیه آنها دست به افشاگری می زند! اما آیا آنها به احترام خواسته هواداران احترام خواهند گذاشت و آتش بس اعلام خواهند کرد؟!

منبع: ورزش 11

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه