تاج: قرارداد کی روش از نظر ما تمدید شده است

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: قرارداد کی روش از نظر ما تمدید شده است و تلاش می‌کنیم در جام ملت‌ها نتایج خوبی کسب کنیم.

تاج: قرارداد کی روش از نظر ما تمدید شده است

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در گفتگویی درباره بحث تمدید قرارداد کارلوس کی روش بیان کرد: کی روش مربی خوب، بزرگ و موفقی است و توانسته با توامندی‌هایی که داخل کشور است، نمایش‌های بسیار خوب و قابل قبولی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه داشته باشیم و درصدد هستیم تا در جام ملت‌های آسیا هم از این مربی استفاده کنیم. برنامه‌های این مربی را گرفتیم و قرارداد کی روش از نظر ما تمدید شده است و تمام تلاش مان را می‌کنیم تا برنامه ریزی‌ها انجام شود و بتوانیم در جام ملت‌ها نتایج خوبی بگیریم همراه با کی روش.

با کی روش برای جام ملت‌ها توافق کردیم
او افزود: همه تفاهم‌ها با کی روش روی زمان، عدد و قیمت انجام شده و خیلی با هم صحبت کردیم. دیروز با اسکایپ با کی روش صحبت کردم و دیگر مسائل ما رسانه‌ای نیست. مهم‌ترین بحث، انتقال پول کی روش است که می‌گوید چطور می‌توانید این پول را به من بدهید و قرار است راه حلی در خصوص این موضوع پیدا و این مشکل را حل کنیم. درحال حرکت در مسیر درستی هستیم و هنوز هم دیر نشده است، اما برخی دلواپس‌ها هستند که می‌گویند، هنوز کی روش تمدید نکرده و تیم ملی به اردو نمی‌رود و این درحالی است که لیگ برتر آغاز شده و کی روش دستیارانش درحال بررسی عملکرد بازیکنان هستند و به نحو احسن این کار را انجام می‌دهند.

مهمترین بخش قرارداد چگونگی نحوه انتقال پول به حساب کی روش است
تاج در مورد بحث انتقال پول کی روش اظهار کرد: خیلی از راه‌ها را برای پرداخت پول انجام دادیم که به مشکل خوردیم، اما راه‌های دیگری هست که تلاش می‌کنیم تا این مسئله را حل کنیم.

باعث افتخار آدیداس است که ما لباسش را بپوشیم
رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص وضعیت قرارداد آدیداس با فدراسیون فوتبال ایران گفت: آدیداس کار سخیف و زشتی کرد و باید از مردم ایران عذرخواهی کند. نامه‌ای به شرکت آلمانی آدیداس نوشتم و از بازاریابی هم درخواست کردم تا این موضوع را پیگیری کنند. قرارداد فدراسیون فوتبال با آدیداس تا نزدیکی جام ملت‌های آسیا است و با نشستی که در دبی امارات برگزار کردیم، این مسابقات هم شامل می‌شود، اما به یکباره آدیداس اعلام کرد، چون ایران تحریم است و نمی‌خواهیم جزء تحریم آمریکا قرار بگیریم، قرارداد را یک طرفه لغو می‌کنیم که کار زشتی است. آدیداس باید افتخار کند که ایران حاضر شده تا لباس‌های این شرکت آلمانی را بپوشد، زیرا کشور بزرگی هستیم و برای این شرکت امتیاز برزرگی محسوب می‌شویم، زیرا بهترین تیم آسیا، رنکینگ نخست AFC و در رده بندی جام جهانی خیلی خوب هستیم و اگر تیم‌های دیگر مانند فوتسال و فوتبال ساحلی هم پیراهن آدیداس را می‌پوشیدند، افتخار بزرگی برای شرکت آلمانی بود، اما قرارداد را یک طرفه لغو کرد و حالا این مسئله حقوقی است و باید پیگیری شود و اگر می‌خواهد همین روند را ادامه دهد، باید دنبال گزینه جانشین باشیم و هیچ وقت هیچ راهی بسته نیست و گزینه‌هایی هم داریم که کمیته بازاریابی درحال بررسی آن است.

اگر آدیداس به روند خود ادامه دهد گزینه‌های دیگر را در اولویت قرار می‌دهیم
عضو کمیته مسابقات AFC درباره اینکه چرا مانند سال‌های گذشته برای تیم‌های بدهکار کارت بازی صادر شد، خاطرنشان کرد: کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و کمیته انضباطی این موضوع را بیشتر از سال‌های قبل پیگیری کردند و تمام باشگاه‌ها پول‌های خود را پرداخت کردند، اما باشگاه نفت مسجد سلیمان که استاندار آن‌ها نامه زد که تمام پول را پرداخت می‌کنند و مجوز حضور در یک بازی صادر شد، همراه با پدیده مشهد و استقلال تهران تعداد بازیکنان شان به ۱۱ نمی‌رسید و از آنجاییکه باید ” فیرپلی ” را رعایت می‌کردیم و تعداد بازیکنان را به حد می‌رساندیم، برای آن‌ها کارت بازی صادر شد.

استقلال، پرسپولیس و تراکتور در معرض خطر حذف از آسیا هستند
تاج ادامه داد: هفته آینده باید پول نفت مسجد سلیمان و پدیده به بازیکنان شان پرداخت شود و باید بدانید که باشگاه‌ها حدود ۱۰ و نیم میلیارد تومان پول پرداخت کرده اند که نکته مثبتی است. فدراسیون روی صحبت هایش ایستاده است و در بازی دیروز هم پا فشاری کردیم تا مسابقه راس ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه برگزار شود و اگر قرار می‌شد تا بازی ساعت ۱۸ برگزار شود، برای لغو آن هم اقدام کرده بودیم، اما شورای تامین کمک کرد تا بازی راس ساعت گذشته برگزار شود.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون روی یک سری از صحبت‌های اصولی خود باقی مانده و اگر این کار را انجام ندهیم، دیگران برای ما تعیین و تکلیف می‌کنند. ۳ نوع بدهی داریم. بدهی‌هایی که در کمیته تعیین وضعیت تعیین تکلیف شده اند و تیموریان، نکونام و دیگران باید حتما به پول شان برسند و اگر این اتفاق رخ ندهد، یعنی نتیجه مطلوب کسب نشده و خطر حذف از لیگ قهرمانان آسیا هستند. به استقلال، پرسپولیس و تراکتور هشدار می‌دهم، البته وضعیت این ۳ باشگاه از سال گذشته بسیار بهتر است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه