واکنش باشگاه پرسپولیس بابت مبلغ بالای رضایت نامه ترابی

مسئول اجرایی باشگاه پرسپولیس درباره مبلغ بالای رضایت نامه مهدی ترابی واکنش نشان داد.

واکنش باشگاه پرسپولیس بابت مبلغ بالای رضایت نامه ترابی

به گزارش ۸دی؛ در حالی که گفته می شود پرسپولیسی ها علاوه بر پرداخت مبلغ رضایت نامه مهدی ترابی باید مبلغی نیز بابت حضور در نیم فصل اول به این بازیکن بپردازند تا سایپا به صورت رایگان از ترابی در نیم فصل اول استفاده کند و جذب ستاره نارنجی پوشان حدود ۲ میلیارد برای سرخپوشان هزینه داشته است، اما مسئول اجرایی باشگاه پرسپولیس این موضوع را تکذیب کرد.

حسین خبیری ضمن تکذیب این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: این موضوع صحت ندارد و طی موازین حرفه ای و ضوابط قانونی توافق نامه ای با باشگاه سایپا داشتیم که براساس آن در نیم فصل دوم رضایت نامه ترابی برای پرسپولیس صادر شود و بعد از آن هم قرارداد ۲ سال و نیم با این بازیکن منعقد کردیم. مبالغی که درباره انتقال ترابی به تیم ما مطرح می شود موضوع بی اساسی است و برخی از تیم ها به علت اینکه نتوانستند ترابی را جذب کنند به دنبال شایعه سازی هستند.

او درباره اینکه هزینه نیم فصل بازی کردن ترابی در تیم سایپا برعهده باشگاه پرسپولیس است، گفت: ترابی در نیم فصل اول لیگ هجدهم بازیکن ما نیست و قرار است در باشگاه سایپا بازی کند بنابراین ما هزینه ای برای حضور این بازیکن در نیم فصل اول در سایپا پرداخت نمی کنیم و طرفین با یکدیگر بر سر مطالبات مالی تفاهم نامه ای داشتند که به ما ارتباطی ندارد.

خبیری بیان کرد: ترابی عاشق پرسپولیس است و به خاطر پول به تیم محبوب خود نیامده است. به تیم های دیگر توصیه می کنم که به امورات خود بپردازند و به دنبال شایعه سازی در مورد هزینه انتقال ترابی به پرسپولیس نباشند.

مسئول اجرایی باشگاه پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: مبلغ رضایت نامه ترابی معقول است و خیلی کمتر از مبلغی است که در رسانه ها مطرح می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه