سرپرست سازمان داوطلبان خبر داد؛

تشکیل کمپین جذب حامی سلامت/اجرای طرح سهم نیکوکاری ایرانیان

سرپرست سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، ضمن تشریح مهم ترین برنامه های سال جاری، از رایزنی با جامعه پزشکی برای جذب حامی سلامت خبر داد.

تشکیل کمپین جذب حامی سلامت/اجرای طرح سهم نیکوکاری ایرانیان

به گزارش هشت دی،  حبیب درگاهی با عنوان این مطلب که برنامه های سازمان داوطلبان منطبق با برنامه پنج ساله جمعیت هلال احمر است، گفت: برنامه‌های ما بر اساس سه اولویت سبز، سفید و زرد، تعریف شده است.

وی با اعلام اینکه ۴۰ پروژه در لیست سبز سازمان قرار دارد، افزود: ۱۲ پروژه در لیست زرد و دو پروژه در لیست سفید تعریف شده است.

درگاهی، کمک به ارتقای سرمایه اجتماعی را مورد تاکید قرار داد و گفت: تشکیل کار گروه ملی مسئولیت پذیری و سرمایه اجتماعی، در همین راستا دنبال می شود.

وی از اجرای طرح «سهم نیکوکاری ایرانیان» به عنوان یکی دیگر از برنامه‌های امسال سازمان داوطلبان نام برد و افزود: تشکیل شورای اندیشه ورزی با حضور افراد مجرب در حوزه داوطلبان، یکی دیگر از اولویت های سازمان است.

درگاهی در ادامه از عضویت دهیاران در هلال احمر، تجهیز تیم های داوطلبی، راه اندازی مرکز پاسخگویی خدمات داوطلبی، برگزاری مرتب جشن باران مهربانی(گلریزان)، نکوداشت خیرین و…، به عنوان دیگر برنامه‌های امسال نام برد.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، ورود به حوزه سلامت را مورد تاکید قرار داد و گفت: جذب حامی سلامت از طریق رایزنی با جامعه پزشکی و مراکز درمانی، و پیگیری اعزام کاروان های سلامت، در اولویت های سازمان داوطلبان قرار دارد.

منبع: مهر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه