اعزام دو گیلانی به کاراته وان ترکیه ۲۰۱۸

دو کاراته کای گیلانی در قالب کاروان ۲۳ نفره ملی‌پوشان ایرانی به چهارمین مرحله رقابت‌های لیگ جهانی کاراته در استانبول اعزام می‌شوند.

اعزام دو گیلانی به کاراته وان ترکیه ۲۰۱۸

به گزارش ۸دی، تیم ملی کاراته ایران در دو قسمت آقایان و بانوان با ۲۳ کاراته کا فردا (چهارشنبه) عازم استانبول می‌شود و سارا بهمن یار و آویشن باقری دو کاراته کای گیلانی در ترکیب تیم ملی بانوان هستند.

آویشن باقری با رنکینگ جهانی ۴۶ در وزن منفی ۵۵ کیلوگرم و سارا بهمن یار با رنکینگ جهانی ۴۰ در وزن منفی ۵۰ کیلوگرم در چهارمین مرحله رقابت‌های لیگ جهانی کاراته در استانبول به مصاف رقبای خود می‌روند.

بهمن یار در سال ۲۰۱۸ در سه کاراته وان پاریس، دربی و روتردام به میدان رفت، وی در پاریس و دبی با شکست در نخستین گام از گردونه مسابقات حذف شد و در کاراته وان روتردام با دو پیروزی و کسب ۲۱۰ امتیاز در مکان نهم وزن منفی ۵۰ کیلوگرم قرار گرفت.

باقری دیگر کاراته کای گیلانی در وزن منفی ۵۵ کیلوگرم در سال ۲۰۱۸ در دو کاراته وان دبی و روتردام به میدان رفت، وی در دبی با سه پیروزی و کسب ۳۹۰ امتیاز در مکان پنجم قرار گرفت و در دومین تجربه لیگ جهانی در سال ۲۰۱۸ در کاراته وان روتردام با شکست در دور نخست از گردونه مسابقات حذف شد.

باقری پیرامون حضور در چهارمین مرحله کاراته وان ۲۰۱۸ به خبرنگار فارس در رشت گفت: پنج مرحله اردوی سخت را پشت سر گذاشتم و با آمادگی کامل در لیگ جهانی حاضر می‌شوم، تمام تلاش خود را انجام می‌دهم برای نخستین بار در رده بزرگ‌سالان بر روی سکو قرار بگیرم.

وی بابیان اینکه در وزن منفی ۵۵ کیلوگرم تیم ایران با سه کاراته‌کا حضور دارد تصریح کرد: فاطمه چالاکی و طراوت خاکسار از ایران در این وزن حضور دارند و با ۶۰ کاراته کا از ۲۷ کشور مبارزه می‌کنیم.

بهمن یار دیگر ملی‌پوش گیلانی اعزامی به کاراته وان ترکیه به خبرنگار فارس در رشت گفت: رقابت‌های کاراته وان ترکیه نقش پررنگی در انتخابی تیم ملی برای مسابقات آسیایی اردن دارد و با آمادگی کامل به مصاف رقیبانم می‌روم.

وی گفت: در وزن منفی ۵۰ کیلوگرم ۴۶ کاراته کا از ۲۹ کشور حضور دارند، سراپ آراپوغلو از کشور میزبان، میهو میاهارا و آکایا تادانو از ژاپن مهم‌ترین رقیبانم در این وزن هستند و امید زیادی برای کسب مدال دارم.

چهارمین مرحله رقابت‌های لیگ جهانی در سال ۲۰۱۸ از جمعه هجدهم خردادماه به مدت سه روز به میزبانی استانبول ترکیه با شرکت ۶۰۷ کاراته کا از ۶۳ کشور آغاز می‌شود.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه