جهش تکواندوکاران گیلانی در رنکینگ ژوئن فدراسیون جهانی تکواندو

با اعلام رنکینگ ماه ژوئن فدراسیون جهانی تکواندو، امتیازات چهار تکواندوکار گیلانی تیم ملی مشخص شد..

جهش تکواندوکاران گیلانی در رنکینگ ژوئن فدراسیون جهانی تکواندو

به گزارش هشت دی، در جدیدترین رنکینگ فدراسیون جهانی تکواندو، چهار تکواندوکار گیلانی توانستند با کسب امتیازات لازم با صعود در رده بندی جهانی، امیدها را برای کسب سهمیه المپیک زنده نگاه دارند.

آرمین هادی پور تکواندوکار گیلانی وزن منفی ۵۴ کیلوگرم در رنکینگ جهانی با یک پله صعود، با کسب ۲۰۶.۹۰ امتیاز در صدر قرارگرفت، در این وزن تائه هون کیم از کره جنوبی با کسب ۱۸۵.۶۰ امتیاز به مکان دوم سقوط کرد و سزار رودریگز از مکزیک با کسب ۱۷۷.۳۴ امتیاز در مکان سوم جای گرفته است.

تکواندوکار گیلانی در وزن منفی ۵۸ کیلوگرم با کسب ۲۷۲.۸۵ امتیاز در مکان هفتم رده‌بندی المپیکی ماه ژوئن فدراسیون جهانی تکواندو قرار گرفت، در این وزن ائه هون کیم از کره جنوبی با کسب ۵۹۳.۶۸ امتیاز، خسوس کابررا از اسپانیا با کسب ۳۳۷.۴۴ امتیاز و میخائیل آرتامونوف از روسیه با کسب ۳۱۸.۳۵ امتیاز به ترتیب در مکان های اول تا سوم جای گرفتند.

در بخش بانوان و در وزن منفی ۵۷ کیلوگرم، طیبه پارسا در رده بندی جهانی ماه ژوئن فدراسیون جهانی تکواندو با کسب ۴۸.۰۵ امتیاز و ۱۱ پله صعود در مکان چهل و سوم رنکینگ جهانی و در رنکینگ المپیکی در وزن منفی ۵۷ کیلوگرم با کسب ۴۸.۰۵ امتیاز و ۱۴ پله صعود در مکان ۸۵ قرار گرفت.

فاطمه مداحی تکواندوکار گیلانی وزن منفی ۴۶ کیلوگرم در در رده بندی جهانی ماه ژوئن فدراسیون جهانی تکواندو با کسب ۲۹.۹۳ امتیاز و یک پله صعود در مکان ۵۰ رنکینگ جهانی و در رنکینگ المپیکی در وزن منفی ۴۹ کیلوگرم با کسب ۳۳.۸۳ امتیاز و چهار پله سقوط در مکان ۱۱۸ قرار گرفت.

سودابه پورصادقی در وزن منفی ۴۹ کیلوگرم در در رده بندی جهانی ماه ژوئن فدراسیون جهانی تکواندو با کسب ۲۸.۰۱ امتیاز و ۱۰ پله صعود در مکان شصت و هفتم رنکینگ جهانی و در رنکینگ المپیکی در وزن منفی ۴۹ کیلوگرم با همین تعداد امتیاز و ۲۸ پله صعود در مکان ۱۳۴ قرار گرفت.

منبع: فارس گیلان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه