مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان خبر داد:

 کم لطفی مسئولان اجرایی برای ساخت موزه دفاع مقدس گیلان

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان گفت: پروژه ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان گیلان از سوی برخی مسئولان اجرایی استان مورد کم‌ لطفی قرار گرفته است.

 کم لطفی مسئولان اجرایی برای ساخت موزه دفاع مقدس گیلان

به گزارش ۸دی، رسول جلایی با اشاره به اینکه ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس گیلان از ضرورت‌‌ها و نیازمندی‌های استان گیلان است اظهار داشت: متاسفانه گیلان در ساخت این مرکز از سایر استان‌ها عقب مانده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه ساخت این مراکز در سطح کشور در حال حاضر تعیین تکلیف شده است تاکید کرد: فاز نخست ۱۰ مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس اواخر سال گذشته در سطح کشور راه‌اندازی شده است.

جلایی با تاکید بر اینکه عقب ماندگی استان گیلان در ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس به دلیل جابه‌جایی و تعیین زمین این پروژه بوده است افزود: به منظور تهیه و انتخاب زمین مورد نظر برای ساخت موزه دفاع مقدس استان گیلان اقدامات گسترده‌ای صورت گرفته است.

وی با اشاره اینکه در حال حاضر زمینی به مساحت ۱۰ هکتار برای ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس گیلان از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان گیلان تهیه شده است گفت: اقدامات اولیه و طراحی ساخت این مرکز در حال حاضر در گیلان به اتمام رسیده است.

جلایی با بیان اینکه با اقدامات صورت گرفته عملیات ساخت فاز نخست موزه دفاع مقدس استان گیلان خرداد ماه امسال آغاز می‌شود تاکید کرد: پروژه ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان گیلان از سوی برخی مسئولان اجرایی استان مورد کم‌ لطفی قرار گرفته است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با تاکید بر اینکه در سال‌های اخیر آن‌طور که باید از پروژه ساخت موزه دفاع مقدس در استان گیلان حمایت نشده است افزود: در سال‌های اخیر پروژه ساخت موزه دفاع مقدس در استان گیلان مورد کم‌لطفی مسئولان وقت قرار گرفته است.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه