استاندار گیلان:

فاز یک موزه دفاع مقدس گیلان به‌زودی افتتاح می‌شود

استاندار گیلان با اشاره به افتتاح فاز یک مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس گیلان در هفته دفاع مقدس، گفت: باید هر چه سریع‌تر اقدامات لازم برای تکمیل این مرکز انجام و نواقص آن برطرف شود.

فاز یک موزه دفاع مقدس گیلان به‌زودی افتتاح می‌شود

به گزارش هشت‌دی اسدالله عباسی در بازدید از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس گیلان و شرکت در جلسه هیئت‌امنای این مرکز در رشت اظهار کرد: این مکان یکی از مراکزی است که باید ایثار و فداکاری شهدا، جانبازان و ایثارگران و خانواده‌های آنان به‌خوبی در آن منعکس شود.

 وی افزود: این مکان باید میعادگاه عاشقان شود و به همین دلیل محوطه‌سازی آن به گونه مناسبی طراحی شود تا اقشار مختلف و خانواده‌ها با حضور در این مکان از نزدیک با معنویت و نورانیت شهدا و دفاع مقدس آشنا شوند.

 نماینده عالی دولت در گیلان ادامه داد: امروز امت اسلام در برابر هجمه ناجوانمردانه دشمنان ایستاده است و به طور حتم خون شهدا اثر خود را خواهد گذاشت و در این میان باید محل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس گیلان طوری طراحی و احداث شود که باعث رضایت و خشنودی خانواده شهدا شود.

 استاندار گیلان خواستار بکار گرفتن همه ظرفیت استان برای افتتاح این مرکز شد و بیان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی مرتبط باید تمام تلاش خود را بکار بندند تا این مکان به‌سرعت آماده افتتاح شود و تمام امکانات لازم نیز برای حضور اقشار مختلف مردم پیش‌بینی شود.

 وی تأکید کرد: از سوی دیگر طوری فضاسازی انجام شود که نوجوانان و جوانان در این موزه حضور یابند و بخشی از آثار فاخر رزمندگان و همچنین بخشی از تجهیزات نظامی را از نزدیک مشاهده کنند.

 عباسی با اشاره به افتتاح فاز یک مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس گیلان در هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: باید هر چه سریع‌تر مدیران اقدامات لازم را برای تکمیل این مرکز انجام دهند و نواقص آن هر چه زودتر برطرف شود.

 در جریان بازدید از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس گیلان، اسدالله عباسی استاندار گیلان و سایر مسئولان حاضر با حضور بر مزار پنج شهید گمنام در این مرکز، با اهدای شاخه گل با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه