استاندار گیلان تاکید کرد؛

تولید محتوای غنی و استفاده مطلوب از فضای مجازی برای نشر آثار دفاع مقدس

استاندار گیلان گفت: در دنیای امروز، برای حفظ و نشر آثار دفاع مقدس باید تولید محتوای غنی و کارهای نرم افزاری بیشتری با بهره‌گیری صحیح از فضای مجازی صورت گیرد.

تولید محتوای غنی و استفاده مطلوب از فضای مجازی برای نشر آثار دفاع مقدس

به گزارش ۸دی،ارسلان زارع ظهر امروز (چهارشنبه) در دیدار سردار ناظر معاون هماهنگ کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به نقش جامعه ایثارگری و ضرورت ادای دین نسبت به مجاهدت‌های آنان اشاره و اظهار کرد: گیلان سابقه درخشانی در نقش آفرینی‌های دینی و سیاسی بویژه در دوره معاصر دارد.

وی با اشاره به نقش گیلانیان در مبارزه علیه رژیم طاغوت و تقدیم یک طلبه به عنوان نخستین شهید انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس نیز جوانان گیلانی در عملیات های مختلف به صورت سرافرازانه ، نقش بی‌بدیلی داشته اند.

نماینده عالی دولت در استان به تقدیم هشت هزار شهید از گیلان در دوران دفاع مقدس، مقابله با گروه های تروریستی، دفاع از حرم و مبارزه با مواد مخدر نیز اشاره کرد و گفت: برای حفظ و نشر آثار دفاع مقدس باید در دنیای امروز کارهای نرم افزاری بیشتری با بهره‌گیری از فضای مجازی صورت گیرد.

وی تکمیل موزه دفاع مقدس گیلان را یک اقدام مهم دانست و افزود: همدلی و همت خوبی در استان با حمایت‌های ملی برای به ثمر نشستن این مرکز فرهنگی اثرگذار وجود دارد.

معاون هماهنگ کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیز در این دیدار به همت بلند استاندار گیلان و پیگیری های موثر او در احداث پارک موزه دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در یک سال و نیم گذشته با جذب منابع و حمایت‌های صورت گرفته شاهد پیشرفت مطلوبی هستیم.

سردار محمد ناظر ابراز امیدواری کرد که فاز نخست این مجموعه در هفته دفاع مقدس امسال آماده بهره‌برداری شود و گفت: با کمک دولت از سال ۹۶ تا ۹۹ بسیاری از موزه‌های استانی افتتاح شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه