خرمشهر محل پرواز جوان املشی شد

شهید ناصر بیقوله در سال ۱۳۴۶ در روستای سیامرز گوابر شهرستان املش متولد شد و پس از رشادت‌های فراوان در تاریخ ۲۲ فروردین ۱۳۶۶ درحالی‌که خون پاکش خاک‌های خرمشهر را معطر می‌کرد آسمانی شد.

خرمشهر محل پرواز جوان املشی شد

به گزارش هشت دی، شهید ناصر بیقوله در سال ۱۳۴۶ در خانواده‌ای مؤمن و مذهبی در روستای سیامرز گوابر شهرستان املش دیده به جهان گشود.

وی با توجه به اینکه به تحصیل علاقه فراوانی داشت تحصیلات پایه ابتدایی را در مدرسه روستای سیامرز گوابر گذراند اما به دلیل مشکلات مالی ترک تحصیل کرد.

ناصر با آغاز جنگ تحمیلی و حمله صدامیان به خاک کشورمان همانند دیگر جوانان این سرزمین جهت پاسداری از خاک این مرزوبوم به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اعزام شد.

او چون شیری غران به بعثیان می‌غرید و چون دریا می‌خروشید، خشم مقدسی بر وجودش مستولی شده بود و با قامتی استوار با بعثیان می‌جنگید.

گلوله‌های آتشین سلاح خود را یکی پس از دیگری بر قلب‌های سیاه کافران نشانه می‌رفت و حالتی زیبا از امید و آرامش را در وجود خود احساس می‌کرد، آرامش ازآن‌جهت که در زمره حق‌طلبان به انجام تکلیف می‌پرداخت.

ناصر پس از حضور در جبهه‌های نبرد علیه متجاوزان بعثی به منطقه عملیاتی خرمشهر اعزام شد و درنبردی سخت در جبهه خرمشهر مشغول دفاع از کشورمان شد.

شهید ناصر بیقوله سرانجام پس از رشادت‌های فراوان در تاریخ ۲۲ فروردین ۱۳۶۶ به آرزوی دیرینه خود رسید و قامت رشیدش به زمین افتاد و درحالی‌که خون پاکش خاک‌های خرمشهر را معطر می‌کرد و ذکر اشهد ان لا اله الا الله و اشهد ان محمدا رسول‌الله را بر لب داشت آسمانی شد.

پیکر مطهر و پاک شهید ناصر بیقوله پس از تشییع باشکوه مردم ولایی مدار شهرستان املش در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد.

منبع: فارس گیلان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه