مدیر اجتماعی اداره‌کل تعاون و رفاه اجتماعی گیلان خبر داد

برگزاری ۱۴ کارگاه پیشگیری از اعتیاد در واحدهای تولیدی گیلان

مدیر اجتماعی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان با بیان اینکه بر اساس بررسی‌های به‌عمل‌آمده حدود ۲۳ درصد از جامعه تولید درگیر مصرف مواد مخدر هستند گفت: تاکنون ۱۴ مورد کارگاه‌ پیشگیری از اعتیاد و کاهش آسیب‌های اجتماعی در بین واحدهای تولیدی و صنعتی استان گیلان برگزار شده است.

برگزاری ۱۴ کارگاه پیشگیری از اعتیاد در واحدهای تولیدی گیلان

به گزارش هشت دی،حجت پهلوان در جریان بازدید از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس بررسی‌های به‌عمل‌آمده در قالب طرح کاج مشخص شد که حدود ۲۳ درصد از جامعه تولید کشور درگیر مصرف مواد مخدر هستند.

مدیر اجتماعی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان با اشاره به برگزاری ۱۴ مورد کارگاه‌ پیشگیری از اعتیاد و کاهش آسیب‌های اجتماعی در بین واحدهای تولیدی و صنعتی استان تصریح کرد: اوایل اسفندماه سال گذشته نیز دو کارگاه ملی در منطقه ویژه اقتصادی شهرستان آستارا برگزار شد.

وی بابیان اینکه در سطح استان گیلان بالغ‌بر ۲۵۰ هزار نفر از کارگران به‌صورت اجباری تحت‌پوشش بیمه تأمین اجتماعی بوده که حدود ۲۳ درصد آن‌ها به سمت مصرف مواد مخدر گرایش دارند گفت: وضعیت گیلان در مقایسه با دیگر استان‌ها به لحاظ نوع مصرف مواد مخدر خوب ارزیابی شده است.

پهلوان برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی، قرآنی ویژه خواهران و برادران کارگر، برگزاری مسابقات عفاف و حجاب ویژه خواهران کارگر، اعزام تیم به مسابقات کشوری و انتخاب سفیران فرهنگی از بین واحدهای تولیدی را از دیگر اقدامات قابل انجام در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی دانست.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه