مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شفت بیان کرد

توزیع حدود ۴۰ تن میوه و انواع گوشت در بازار شب عید شفت

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شفت از توزیع ۲۰ تن میوه و حدود ۲۰ تن انواع گوشت سفید و قرمز در بازار شب عید خبر داد.

توزیع حدود ۴۰ تن میوه و انواع گوشت در بازار شب عید شفت

به گزارشهشت دی،مجید جباری در شفت با اشاره به تنظیم بازار شب عید و توزیع اقلام کشاورزی در شفت اظهار کرد: ۵۰ تن میوه شب عید آماده توزیع در شهرستان بود که تاکنون بالای ۲۰ تن میوه در شهرستان توزیع شده است.

وی بابیان اینکه شرکت تعاونی در سطح شهر شفت، احمدسرگوراب و دهستان چوبر فعال هستند و همچنان در حال توزیع هستند افزود: به‌اندازه کافی میوه شب عید برای تنظیم بازار موجود است و نگرانی از کمبود و ایجاد تنش در بازار وجود ندارد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شفت با اشاره به توزیع گوشت سفید و قرمز در شهرستان گفت: ۲۰ تن مرغ منجمد نیز در شهرستان آماده توزیع هست که تاکنون حدود ۱۶ تن آن و همچنین سه تن گوشت قرمز در شهرستان توزیع شده است.

جباری از توزیع ۲۰ کارتن تخم‌مرغ در شفت خبر داد و بیان کرد: بیش از ۹۷ درصد شهرستان شفت بافت روستایی دارد و در بازارهای روستایی تولیدات دامی و پروتئینی تا حدودی وجود دارد.

وی بابیان اینکه جهاد تااندازه‌ای می‌تواند تولیدات کشاورزی را در شهرستان وارد کند افزود: ما نمی‌توانیم بیش‌ازحد نیاز در بازار مواد پروتئینی نظیر تخم‌مرغ وارد کنیم چون ممکن است به بازار محلی شهرستان ضرباتی را وارد کند.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه