رئیس انجمن اهدای خون گیلان خبر داد

اهدای مجدد پارک پس گرفته‌شده از انجمن اهدای خون گیلان

رئیس انجمن اهدای خون گیلان با بیان اینکه تلاش اصحاب رسانه نتیجه داده و زمین تخریب‌شده جهت اهدای دوباره برای کاشت نهال دوباره به انجمن داوطلبان اهدای خون گیلان اهدا شد گفت: سازمان فضای سبز موافقت خود را مبنی بر اهدای دوباره پارک جنب انجمن اهدای خون استان گیلان اعلام کرده است.

اهدای مجدد پارک پس گرفته‌شده از انجمن اهدای خون گیلان

به گزارش هشت دی، علی آزمند  از رشت با بیان اینکه تلاش اصحاب رسانه نتیجه داده و زمین تخریب‌شده جهت اهدای دوباره برای کاشت نهال دوباره به انجمن داوطلبان اهدای خون گیلان اهدا شد اظهار کرد: سازمان فضای سبز موافقت خود را مبنی بر اهدای دوباره پارک جنب انجمن اهدای خون استان گیلان جهت غرس نهال با نام شهدای مدافع حرم اهداکننده خون، خیرین و رکورددارهای بیش از ۱۰۰ بار اعلام کرده است.

وی با بیان اینکه از عملکرد انتقال خون و کاشت نهال با نام پنج شهید مدافع حرم که از اهداکنندگان خون بوده‌اند انجام شد افزود: کاشت نهال با نام پنج خیر بی‌ادعا در حوزه سلامت و ۲۳ اهداکننده بیش از ۱۰۰ بار اهدای خون انجام گرفت.

 رئیس انجمن داوطلبان اهدای خون گیلان با اذعان به اینکه این انجمن با ۹ تن از اعضای شورای شهر دیدار کرده است بیان کرد: مسئولین در پاسخ به ما می‌گفتند که اگر قصد کاشت نهال به نام شهدای مدافع حرم را دارید در مسکن مهر آن را انجام دهید.

آزمند با بیان اینکه اهداکنندگان خون از همه اقشار جامعه هستند افزود: ما عزت اقتدار و امنیت خود را مدیون شهدا هستیم و تقسیم‌بندی آن به یک مناطق خاص غیرقابل‌پذیرش است لذا ازآنجاکه شهدای مدافع حرم از اهداکنندگان خون در انجمن بودند شایسته است کاشت نهال با نام آن‌ها در منطقه مربوط به اهداکنندگان خون غرس شود.

 رئیس انجمن داوطلبان اهدای خون گیلان با قدردانی از تلاش برخی از اعضای شورای شهر شهرستان رشت برای احیای دوباره نهال‌های کاشته شده افزود: در آخرین روز از هفته درختکاری تکرار فعالیت سال گذشته در زمین اهدایی نهال، انجام‌شده و به نام شهدای مدافع حرم، خیرین و اهداکنندگان رکورددار بیش از ۱۰۰ بار اهدا انجام شد.

وی با بیان اینکه دانش آموزان شهید بهشتی به یک پارک دیگری هدایت‌شده‌اند گفت: درصدد بودیم تا نام این پارک به نام اهدای خون تغیر نام دهد تا منتج به ترویج فرنگ اهدای خون در جامعه شود.

آزمند با بیان اینکه در شورای شهر گذشته موسوی روزان رسماً اعلام کرده بود که این پارک به نام پارک اهدای خون نام‌گذاری شود افزود: متأسفانه آقای عاقل منش با این موضوع مخالفت کرده و معتقد است که این پارک به نام پارک اندیشه مطلوب است.

وی با بیان اینکه قرار است سازمان فضای سبز شهرداری رشت یک المان اهدای خون را در ورودی این پارک نصب کند گفت: همه تلاش خود را مبنی بر ترویج فرهنگ اهدای خون در جامعه می‌کنیم تا استان گیلان نه‌تنها واردکننده خون نباشد بلکه بتواند نیاز استان‌های دیگر را برطرف کند.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه