مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان گیلان خبر داد

آغاز ثبت‌نام دوره مجازی حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان گیلان

مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان گیلان گفت: دانشگاهیان علاقه‌مند به فراگیری مبانی فقهی که نمی‌توانند به‌صورت حضوری در حوزه علوم اسلامی تحصیل کنند می‌توانند با مراجعه به آدرس el.hodat.ir نسبت به ثبت‌نام دوره‌های مجازی اقدام کنند.

آغاز ثبت‌نام دوره مجازی حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان گیلان

به گزارش هشت دی،حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسماعیل رنجبر  در رشت با اشاره به آغاز ثبت‌نام برای شرکت در دوره‌های غیرحضوری حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان اظهار کرد: حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان رشت برای نخستین بار باهدف تربیت دانشجویان تراز انقلابی در رشت آغاز به کارکرد که هم‌اکنون سال دوم حیات خود را می‌گذراند.

وی با اشاره به اهداف حوزه علوم اسلامی گفت: هدف حوزه تعلیم و تربیت دانشگاهیان مشتاق و مؤمن به اسلام و انقلاب بر پایه نظام اندیشه و علوم اسلامی، برای اثرگذاری در حوزه جهاد علمی و فرهنگی به‌منظور تحقق اهداف دانشگاه و تمدن اسلامی است.

مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان گیلان با بیان برخی ارزش‌های ذاتی حوزه علوم اسلامی تصریح کرد: لزوم قرارگیری مستمر در یک بستر تربیتی، کسب طرح کلی و نظام اندیشه و تفکر اسلامی، شناخت چالش‌های نظام اندیشه باطل، شناخت رسالت الهی دانشجوی تراز انقلابی و شناخت اصول و قواعد جهاد علمی و فرهنگی برای ایجاد تمدن اسلامی از ارزش‌های ذاتی حوزه هستند.

رنجبر با تأکید بر اینکه هرکسی که به هر نحوی به دانشگاه مرتبط باشد با در نظر گرفتن شرایط سنی می‌تواند در حوزه علوم اسلامی شرکت کند افزود: تحصیل در حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان طی شش‌ترم سه‌ساله به اتمام می‌رسد و در این مدت معرفت‌جویان با مبانی فقهی، اخلاقی، علمی و فرهنگی برای ایجاد بستر فعالیت در دانشگاه اسلامی آمادگی پیدا می‌کنند.

وی با بیان اینکه افراد علاقه‌مند به تحصیل علوم اسلامی می‌تواند به دو صورت حضوری و غیرحضوری در این حوزه شرکت کنند گفت: افرادی که نمی‌توانند به‌صورت حضوری در کلاس‌ها شرکت کنند می‌توانند پس از ثبت‌نام اولیه حضوری با بیان شرایط خود در دورهای غیرحضوری حوزه علوم اسلامی ثبت‌نام کنند.

مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان گیلان با اشاره به چگونگی ثبت‌نام در دوره غیرحضوری حوزه علوم اسلامی بیان کرد: علاقه‌مندان به ثبت‌نام باید پس از ثبت‌نام اولیه حضوری نسبت به دریافت کد کاربری یا شماره معرفت‌جویی خود اقدام کرده و با مراجعه به آدرس el.hodat.ir نسبت به تکمیل فرآیند ثبت‌نام اقدام کنند.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه