پیروانی: کریمی خیلی حرف‌ها را نگفت

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید علی کریمی خیلی حرف‌ها درباره فدراسیون و تیم ملی را گفت اما مسائلی را هم نمی‌دانست که او به زودی آن‌ها را بیان خواهد کرد.

پیروانی: کریمی خیلی حرف‌ها را نگفت

به گزارش ۸دی، افشین پیروانی بعد از پیروزی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الوصل اظهار کرد: کار بسیار سخت است. باید تیم منسجم و یکدل باشد. بعد از داربی جمع و جور کردن تیم سخت بود. خدا را شکر توانستیم یک بازی خوب ارائه دهیم و نتیجه لازم را به دست آوریم. امیدوارم بازی بعد را هم با سربلندی طی کنیم.

او درباره حضور پرتعداد هواداران در ورزشگاه بعد از شکست در داربی گفت: طرفداران و هوادران تیم‌شان را دوست دارند. آن‌ها بعد از داربی ناراحت شدند اما حضورشان در ورزشگاه نشان می‌دهد که با یک باخت ناامید نمی‌شوند. ما هم به نوعی ممنون آن‌ها هستیم که تیم را به صورت یکپارچه تشویق کردند. امروز علی پروین بزرگ پرسپولیس در ورزشگاه حضور داشت و تیم را تشویق کرد. دلم می‌خواهد امروز خیلی صحبت کنم. می‌خواستم صحبت‌های حاشیه‌ای داشته باشم و درباره مدتی که در تیم ملی بودم صحبت کنم. فعلا سکوت می‌کنم اما به زودی صحبت‌هایی درباره آن دوران خواهم داشت.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازگشت محسن مسلمان به ترکیب اصلی این تیم و اینکه گفته می‌شود بازی کردن او به توصیه باشگاه است، تاکید کرد: مسلمان بازیکن خوبی است. نه تنها مسلمان بلکه تمام بازیکنان ما خوب هستند. تیمی که دو سال متوالی قهرمان می‌شود، تیم بسیار خوبی است. افراد بسیار توانمندی در باشگاه حضور دارند. تصمیم اول و آخر را آقای برانکو می‌گیرد و تصمیمش این بود که این بازیکنان به میدان بروند. خواهش می‌کنم به سمت و سویی نرویم که تحمیل صورت گرفته است.

پیروانی در واکنش به اینکه چه زمانی قرار است درباره حضورش در تیم ملی صحبت کند و به سوالات بی‌پاسخ جواب دهد، گفت: می‌خواستم امروز یک سری صحبت‌ها داشته باشم اما بزرگی از من خواهش کرد که این صحبت‌ها را انجام ندهم. امروز شرایط حساس بود که باید صحبت می‌کردم اما به خاطر آن بزرگ، صحبت نمی‌کنم.

او درباره حضور علی کریمی در اردوی تیمشان گفت: علی کریمی امروز به اردو آمد. علی کریمی خیلی حرف‌ها را زد و خیلی حرف‌ها را نزد و از خیلی حرف‌ها هم اطلاع نداشت. من همه حرف‌ها را می‌دانم و به زودی خواهم گفت. من می‌خواهم درباره بحث داوری و اتفاقاتی که در داربی صحبت کنم. اما اجازه بدهید امروز هم با روی خوش برویم و درباره تیم ملی صحبت نکنیم. هر روزی احتمال دارد درباره آن دوران صحبت کنم.

منبع: ایسنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه