سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد:

کاری ماندگار در کاراته انجام دادیم/قهرمانی ما نتیجه کار گروهی بود

سرمربی تیم دانشگاه آزاد گفت: عوامل مختلفی در کنار هم قرار گرفت تا ما با کسب سومین قهرمانی پیاپی در سوپر لیگ، کاری ماندگار در کاراته انجام دهیم.

کاری ماندگار در کاراته انجام دادیم/قهرمانی ما نتیجه کار گروهی بود
به گزارش۸دی، احمد صافی با بیان این مطلب گفت: بسیار خوشحالم که موفق شدیم یک کار مهم را عملی کنیم  و آن هم سومین قهرمانی متوالی بود که باعث شد از جام های بیاد ماندنی کاراته در باشگاه ورزشی دانشگاه آزاد ماندگار شود و در واقع فکر می کنم که همه اقدامات انجام شد و از حمایت های خوب باشگاه دانشگاه آزاد که بستر خوبی از زمان دکتر دادکان در ورزش آن ایجاد شده و تا امروز با مدیریت خوبی ادارمه پیدا کرده،  برخوردار بودیم.

وی ادامه داد: با گزینش کاراته کاهای خوب و انتخاب کادر فنی خوب و سرپرستی دلسوز خیلی از عوامل دیگر دست به دست هم داد تا آخرین لحظه تیمی باشیم که توانستیم در کاراته ایران یک اتفاق خوبی رقم بزنیم.

سرمربی دانشگاه آزاد افزود: باید از تک تک کاراته کاها در تمامی اوزان کومیته و کاتای تیمی و انفرادی تشکر می کنم. همانطور که گفتم ما انتخاب های خوبی داشتیم و از تمامی نفرات خود بهترین بازی را گرفتیم و آنها نیز در بهترین زمان نقش موثر خود را در کسب این عنوان قهرمانی اعمال کردند.

صافی با اشاره به نظم خوب برگزاری مسابقات در فصل ۹۶ اظهار داشت: به نظر من سوپر لیگ کاراته در حال رسیدن به نظم خاص خود است، جای ثابت لیگ یک مشخصه بارز بود و هر هفته از این سالن به آن سالن نمی شدیم. ولی اینها کافی نیست و جامعه کاراته انتظار دارد وزیر ورزش، رئیس کمیته ملی المپیک، تمام مسئولین دست به دست هم دهند تا کاراته صاحب خانه ای در خور شان این رشته باشد.

وی افزود: من فکر می کنم انتخاب وحید مومنی از سوی فدراسیون به عنوان مسئول سازمان لیگ، انتخاب خوبی بود و نفراتی که ایشان انتخاب کرد نیز عملکرد کم نقصی داشتند. در کل از همه کسانی که برای برگزاری این دوره از مسابقات کمک کردند از رئیس فدراسیون گرفته تا کمیته های داوران ، روابط عمومی و …. تشکر و قدردانی می کنیم.

این کارشناس کاراته ادامه داد: یکی از نکات بارز این دوره، حضور جوانان با آتیه و مستعد در تیم های مختلف و مبارزه آنها برابر کاراته کاهای سرشناس بود. پخش این دست از کاراته کاها در تیم های مختلف باعث شد رقابتهای سخت و سطح بالایی را شاهد باشیم. ما هفته اول به تیم کم نام و نشان رشت در کومیته باختیم که تعجب اهالی کاراته را در پی داشت. ضمن اینکه تا روز پایانی کسی نمی توانست تیم قهرمان را پیش بینی کند و این هم یکی از جذابیت های لیگ ۹۶ بود.

صافی در بخش دیگری از سخنان خود گفت:سوپرلیگ ایران به ارتقا سطح کاراته ایران کمک شایانی کرده است.بخصوص آنکه در چند سال اخیر زمانبندی و برگزاری بهتری داشته که نشانه آن موفقیت های کاراته در همین سالها بوده است. امیدواریم اسپانسرهای بیشتری جذب کاراته شوند و حالا که کاراته المپیکی شده از این طریق وضعیت معیشتی کاراته کاها نیز بهتر شود.

سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد در پایان گفت: مجید حسن نیا برای ما مبارزات خوبی انجام داد که در هفته پایانی آسیب دید، هامون درفشی پور هم با وجود آسیب دیدگی در ترکیب قرار گرفت و بازهم از ناحیه بینی آسیب دید و شب گذشته تحت عمل جراحی قرار گرفت که باید از هر دو این عزیزان تشکر کنم.

منبع: مهر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه