حجت الاسلام مهدوی ارفع در همایش جامعه ایمانی مشعر:

حوزه زدایی؛ خطری که انقلاب را تهدید می کند/ دشمن در عوامل ایجاد مشکلات اقتصادی و معیشتی انحراف ایجاد کرده است

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه امروز خطری که انقلاب اسلامی را تهدید می کند حوزه زدایی است، گفت: : دشمن سعی می کند انقلاب و اسلام را عوامل ایجاد مشکلات اقتصادی و معشیتی معرفی کند.

حوزه زدایی؛ خطری که انقلاب را تهدید می کند/ دشمن در عوامل ایجاد مشکلات اقتصادی و معیشتی انحراف ایجاد کرده است

به گزارش خبرنگار هشت دی، حجت الاسلام حمیدرضا مهدوی ارفع در سومین همایش جامعه ایمانی مشعر با اشاره به اهمیت مسئله مالیات و فرمایش امیرالمونین خطاب به مالک اشتر، اظهار کرد: مالیات به ظلم باعث نابودی شهرها، فساد در دین و اخلاق مردم و کوتاهی حکومت می شود.

وی ادامه داد: خراج و مالیات را باید بدرستی مدیریت کرد، زیرا تخفیف دادن به مالیات باعث خسارت دولت می شود و از طرفی بگونه ای باید مالیات را مدیریت کرد که باعث برکت زندگی مردم شود.

کارشناس مسائل فرهنگی تصریح کرد: وقتی دریافت مالیات را سال به سال افزایش ندهیم، در دریافت مالیات وضعیت مردم را درک کنیم، و مالیات دریافتی را در جهت آبادانی و توسعه و پیشرفت اقتصادی مردم شود، مردم بی شک از نظام اسلامی حرف شنوی خواهند داشت.

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دوران امروز ما به لحاظ تاریخی و اسلامی شبیه ترین دوران به حکومت حضرت علی(ع) است، افزود: امروز جهت مقابله با ارزش های اصیل ناب اسلامی، دشمن با مردم همراه شده است تا گفتمان را به معشیت بکشاند.

مهدوی ارفع با بیان اینکه شرط اول ورود برای رفع مشکلات اجتماعی اشراف کامل به زمانه ی موجود است، افزود: هدف اندیشکده راهبردی آمریکا افزایش فشار بر زندگی مردم است تا مردم از درون جامعه به رهبر ایران فشار آورند و رهبر ایران مجبور شود منافع ملی را به ایدولوژی انقلابی ترجیح دهد.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه امروز خطری که انقلاب اسلامی را تهدید می کند حوزه زدایی است، تصریح کرد: دشمن سعی می کند انقلاب و اسلام را عوامل ایجاد مشکلات اقتصادی و معشیتی معرفی کند.

کارشناس مسائل فرهنگی با اشاره به نهضت اجتماعی و جهانی نهج البلاغه خوانی، ابراز کرد: ترویج مطالعه نهضت نهج البلاغه با شرایطی ارزان و ساده است بطوریکه اگر یک‌نفر ۱۰را جمع کند می تواند با ۸ هزار تومان کتاب نهج البلاغه سفارش بدهد و ۴۸ساعت بعد تحویل بگیرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه