رئیس اتاق اصناف: مشکلی برای تامین بازار شب عید نداریم

رئیس اتاق اصناف کشور با بیان اینکه عرضه محصولات بر عهده اصناف است، گفت: مشکلی برای بازار شب عید نداریم.

رئیس اتاق اصناف: مشکلی برای تامین بازار شب عید نداریم
به گزارش ۸دی،«علی فاضلی» روز سه شنبه در حاشیه جلسه هم اندیشی روسای اتاق اصناف مراکز استانهای کشور در جمع خبرنگاران گفت: در نظام توزیع بازار شب عید کمترین مشکل را داریم و همچنین تمهیدات لازم برای فروش فوق العاده در نظر گرفتیم که از طریق اصناف اجرا می شود.
وی با تاکید براینکه برگزاری نمایشگاه پایان سال یکی از دغدغه های اصناف است، گفت: یک میلیون و ۳۰۰ هزار بنگاه توزیعی فعالیت می کنند، بنابراین در ارائه خدمات مشکلی نداریم و در نتیجه ضرورتی برای تشکیل دکان هایی همچون فروشگاه ها وجود ندارد.
رئیس اتاق اصناف بیان کرد: البته ما تابع دولت هستیم و اگر دولت تصمیم به برگزاری این نمایشگاه ها دارد مدیریت نمایشگاه ها و شورای تامین آن به اصناف واگذار شود.
وی گفت: گرانی برخی از کالاها خارج از کنترل اصناف است و اصناف نقشی در قیمت گذاری این کالاها ندارد و اصناف به دنبال کمترین قیمت هاست.
به گزارش ایرنا نشست هم اندیشی روسای اتاق اصناف مراکز استانهای کشور امروز (سه شنبه) با حضور «علی فاضلی» رئیس اتاق اصناف و «سید علی امانت» رئیس امور اصناف و بازرگانان ایران در محل اتاق اصناف ایران برگزار شد.
در این نشست روسای اتاق ها به مشکلاتی همچون برگزاری نمایشگاه های بهاره، رشد فروشگاه های زنجیره ای، تشکیل شورای راهبردی اتاق اصناف و کسادی بازار اشاره کردند و از معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت خواستند هرچه سریع تر به این مشکلات رسیدگی شود.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه