بیشترین سرعت وزش باد در لاهیجان ثبت شد

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان با اشاره به وزش باد در استان از حدود غروب شب گذشته گفت: سرعت وزش باد در لاهیجان به ۷۵ کیلومتر بر ساعت رسید.

بیشترین سرعت وزش باد در لاهیجان ثبت شد

به گزارش ۸دی، مازیار غلامی با بیان اینکه بیشترین وزش باد از غروب شب گذشته تاکنون مربوط به لاهیجان با سرعت ۷۵ کیلومتر بر ساعت بود افزود: در همین مدت ،سرعت باد در شهرستان رشت نیز ۵۰ کیلومتر بر ساعت ثبت شده است.

وی اظهار کرد: وزش باد گرم تا بعد ظهر و عصر امروز ( جمعه) در استان ادامه دارد ؛اما از غروب امروز نفوذ سامانه سرد و بارشی ، و باد شمالی در منطقه پیش بینی می شود.

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان با اشاره به اینکه از اواخر وقت امشب در استان بارندگی را داریم اما بارش ها را بیشتربرای فردا ( شنبه) شاهد خواهیم بود، تصریح کرد: کاهش محسوس دما برای امشب و فردا ، وزش باد گاهی شدید ، بارندگی و در ارتفاعات بارش برف در آسمان فردای استان را پیش بینی می کنیم .
غلامی خاطر نشان کرد: با توجه به مواج و توفانی بودن دریا برای فردا( شنبه) فعالیت های مرتبط دریانوردی در این روز مناسب نمی باشد.

وی از رانندگانی که قصد تردد در محورهای کوهستانی استان را دارند نیز خواست تا تجهیزات زمستانه و ابزار ایمنی لازم را به همراه خود داشته باشند.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه