فرماندار آستانه اشرفیه در گفتگو با 8دی:

مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی آستانه اشرفیه رصد می شود

فرماندار آستانه اشرفیه گفت: در راستای اقتصاد مقاومتی موضوعات مربوط به این شهرستان به خوبی رصد و کنترل می شود.

مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی آستانه اشرفیه رصد می شود

رحیم حیدری در گفتگو با خبرنگار ۸دی با اشاره به وحدت موجود بین دستگاه و سازمان های شهرستان آستانه اشرفیه، اظهار کرد: نوع مدیریت در آستانه اشرفیه مطابق برنامه ریزی های انجام شده توسط ادارات و نهاد ها وحدت و کار است.

وی ادامه داد: بر اساس دستورات مقام معظم رهبری مبنی بر همدلی و هم زبانی خوشبختانه موضوعات مختلف از جمله بحران های جوی و سایر موضوعات پیش بینی و به نحوی کنترل می شود که مردم آسیب نبینند.

فرماندار آستانه اشرفیه درباره کنترل مسائل مربوط به کشاورزی و آب بیان کرد: تمهیدات مناسب درباره موضوعات مختلف در این زمینه نظیر آبیاری، زراعت و کشاورزی مردم به شکلی پیش بینی و برنامه ریزی شده است که مردم‌ در اثر بی آبی متضرر نشوند و آسیب نبینند.

حیدری با بیان اینکه بررسی مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان آستانه اشرفیه به موقع رسیدگی می شود، گفت: در راستای اقتصاد مقاومتی موضوعات مربوط به شهرستان آستانه به خوبی رصد و کنترل می شود و درصورت ضرورت در سطح استان بیان می شود.

وی با اشاره به آمادگی این شهرستان در صورت بروز بحران های طبیعی ابراز داشت:کلیه واحد های امداد رسان، خدمات رسان، واحد های ذیربط، دهیاران و شوراها تمهیدات لازم را درصورت بروز بحران های طبیعی پیش بینی کرده و با برگزاری جلسات مقدمات لازم را پیش بینی کرده اند که درصورت برف و باران به مردم آسیبی وارد نشود و از نعمت آن برخوردار شویم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه