فرماندار آستانه اشرفیه خبر داد:

تایید صلاحیت ۵۲ داوطلب انتخابات شورای اسلامی شهر آستانه اشرفیه

فرماندار آستانه اشرفیه گفت : صلاحیت ۵۲ داوطلب شرکت در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای آستانه اشرفیه وبندرکیاشهر توسط نظارت این شهرستان تائید شد.

تایید صلاحیت ۵۲ داوطلب انتخابات شورای اسلامی شهر آستانه اشرفیه

به گزارش ۸دی،حمید رضایی از تایید صلاحیت ۵۲ داوطلب شرکت در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای آستانه اشرفیه وبندرکیاشهر توسط  هیئت نظارت این شهرستان خبر داد.

وی با اشاره به اینکه در مجموع ۷۵ نفر ( ۴۵ نفر شهر آستانه اشرفیه و ۳۰ نفر شهر بندرکیاشهر) برای شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر ثبت نام کرده اند، افزود: از این تعداد ۹ نفر از شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی مناطق شهری این شهرستان انصراف داده اند.

فرماندار آستانه اشرفیه تصریح کرد: همچنین از سوی هیات های اجرایی و نظارت شهرستان، صلاحیت هفت نفر از داوطلبان در آستانه اشرفیه و هفت نفر نیز در بندرکیاشهر تائید نشده است.

به گفته رضایی، افرادی که صلاحیت آنان برای شرکت در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر تائید نشده می توانند از فردا نهم اردیبهشت ماه به مدت چهار روز به هیات نظارت استان مراجعه و نسبت به اعلام اعتراض خود اقدام نمایند.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه