مردم هوشیار باشند تا در پازل ضد انقلاب حرکت نکنند؛

آقای روحانی صدای مردم را از خیابان ها بشنو!/ وحدت ملی و اقدام فوری تنها راه نجات اقتصاد کشور

اعتراض و انتقاد از وضعیت اقتصادی جامعه و پیگیری مطالبات، حق مردم است اما این مطالبات نباید کوچکترین خدشه ای به امنیت کشور وارد کند مردم باید بدانند عده ای به دنبال ایجاد اغتشاش از مطالبات به حق آنان هستند.

آقای روحانی صدای مردم را از خیابان ها بشنو!/ وحدت ملی و اقدام فوری تنها راه نجات اقتصاد کشور

به گزارش ۸دی، بیکاری در کشور بیداد می کند و بسیاری از خانواده ها درگیر این موضوع هستند، کشور با لشکری از تحصیلکرده هایی روبروست که به دنبال کار می گردند و نمی توانند شغلی پیدا کنند از طرف دیگر بسیاری از کسانی هم که سال ها در مشاغل گوناگون کارمند یا کارگر بودند امروز بیکار در خانه نشسته اند، رکود کشور را فرا گرفته و چند سالی است که فریاد منتقدان دولت هم به جایی نمی رسد.

در انتخابات ۹۶ عده ای از منتقدان دولت به کارنامه رکود زده دولت یازدهم ایراد گرفتند ولی سیاسی کاری دولت و بردن کشور به دوقطبی شوم جنگ- صلح توانست روحانی را بار دیگر به پیروزی رساند.

حال دیگر مردم خسته شده اند و تحمل صحبت های دولت را ندارند، زمانی که لایحه بودجه ۹۷ در رسانه ها منتشر شد مردم به طور کامل از دولت روحانی امید بریدند و تیرخلاص را روحانی با افزایش قیمت حامل های انرژی در لایحه بودجه به مردم زد.

افتضاح مؤسسات مالی اعتباری که از طرف بانک مرکزی مورد تایید بودند هم خشم عده ای از مردم را به همراه داشت این خشم ها زمانی به اوج رسید که مردم خبرهای اختلاس های کلان را می شنوند و اقدامی عملی را از دولت و مجلس شاهد نیستند.

اعتراض و انتقاد و حتی تظاهرات مسالمت آمیز حق مردم است تا شاید دولت تصمیمی جدی تر در حل مشکل اشتغال برای اقشار محروم جامعه کند اما دیگر سیاسی کاری مسئولان نیز فایده ای برای مردم ندارد و حتی خشم آنها را بیشتر می کند، مردم دیگر نمی پذیرند روحانی برای توجیه اقدام خود به دولت قبل حمله کند و حتی اصلاح طلبان مجلس هم حنایشان دیگر پیش مردم رنگی ندارد.

اما در این بین نکته ای که باید به آن اشاره کرد این است که مردم باید بدانند دشمنان آنان که روزی داعش را برای قتل و عام ایرانیان تربیت و تجهیز کرده اند حال تمام قدرت سیاسی، رسانه ای، اقتصادی و حتی امنیتی خود را بر روی طرحی گذاشته اند که روی آن حساب ویژه ای کرده اند.

فیلیپ هاماند وزیر خارجه سابق انگلیس پیشتر گفته بود: «در خیابان‌ها فشار بیشتری بر حکومت ایران وارد خواهد شد … تنها چیزی که می­تواند رژیم ایران را تسلیم ما کند آن است که تهدید موجودیت خود را [در کف خیایان] ببیند. اگر سطح فشارهای اقتصادی به حدی برسد که منجر به مخالفت مردم در سطح خیابان­های تهران شود آن گاه ایران موضع خود را تغییر می­دهد و تسلیم ما می شود».

دشمنان کشور از سال ۹۰ برنامه ای ویژه برای کشور طراحی کرده بودند که امروز در حال چیدن میوه های آن هستند، با تحریم های گسترده در دولت دهم ارزش دلار را سه برابر کاهش داده و ایران را با بدترین تحریم ها مواجه کردند که تئوریسین های اقتصادی از آن به عنوان جنگ ارزی و جنگ تمام عیار اقتصادی از کشور نام بردند.

بیان جمله بالا چیزی از مسئولیت مسئولان کم نمی کند و حتی بر آن می افزاید، ولی مردم به عنوان صاحبان کشور باید بدانند که هر اغتشاش و شلوغی بر آشفتگی اقتصادی این روزهای کشور اضافه کرده و مشکلی از آنان حل نخواهد کرد.

مردم باید مطالبات به حق خود را پیگیری کنند ولی این مطالبات نباید کوچکترین خدشه ای به امنیت کشور وارد نشود، مردم باید بدانند دشمن با لباس به ظاهر دوست به دنبال ماهی گیری سیاسی و ایجاد اغتشاش از مطالبات به حق آنان بوده و به شدت در حال صحنه آرایی خطرناکی است که ناظران را به یاد سال ۸۸ می اندازد.

یقینا باید دولت پاسخ دهد که برجام را که بسیار تمجید می کرد و آن را کلید رونق اقتصادی می دانست چرا نتوانسته اقتصاد را به سمت رونق ببرد؟!

قبل از این منتقدان دولت هرگاه در این باره سخن می گفتند دولتی ها برچسب سیاسی کاری به آنان می زدند و منتقدان اقتصادی را افراطی جلوه می دادند ولی اینک بی پرده سخن مردم را بشنوند و با اقدام عاجل و فوری به کمک مردم بیایند، اینک زمانی برای وحدت ملی برای نجات اقتصادی کشور است.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
جواد
آقای حسن روحانی ؛ نگذاشتید مردم طعم شیرین قسط قرآنی را بچشند. کردید آنچه نبایستی می کردید. گفتید آنچه که حق نبود. عمل کردیدآنچه که باطل بود. خلاف دستورقرآن کریم ازدشمنان اسلام و ایران اسلامی انقلابی،تبعیت کردید. این هم نتیجه اش،حق و باطل باهم مخلوط شده و حتی گرگ ها بادندان های تیزبرنده به میدان آمده اند.
ناشناس
اعتراض به مشکلات اقتصادی نیاز به تخریب اموال عمومی و شعارهای ساختارشکنانه ندارد.باورکردنی نیست که افراد صرفا با دعوت گروههای تلگرامی در خیابان تجمع می کنند.باید پرتغال فروش را پیدا کرد.همانهایی که با مدیریت فتنه88 و ضعیف نشان دادن ایران برجام بی خاصیت هسته ای را بر کشور تحمیل کردند.این بار برای تحمیل کدام ننگ نامه تلاش می شود؟
جواد در پاسخ به
مرحبا......احسنت.......به شما جملات شما واقعیت حقی ست،که بیان نموده اید. تا لیبرال های داخل کشور منزوی نشوند،مشکلات کشورانقلابی اسلامی روبه حل شدن نخواهد رفت. راه آن هم روشنگری ست،روشنگری ست،روشنگری ست.
در حاشیه