نوبخت:

“پشیمان‌”ها اصلاً کی رأی دادند؟!

سخنگوی دولت با اشاره به ابراز پشیمانی عده‌ای در رأی به روحانی تأکید کرد: اینهایی که گفتند “ما پشیمان هستیم” کی رأی داده‌اند که حالا پشیمان هستند؟

“پشیمان‌”ها اصلاً کی رأی دادند؟!

به گزارش۸دی؛ به نقل از تسنیم محمدباقر نوبخت سخنگوی‌ دولت امروز (۵ دی، ۱۳۹۶) در نشست خبری خود با اصحاب رسانه در واکنش به کمپین “ما پشیمان هستیم” در اعتراض به سیاست‌های دولت در شبکه‌های اجتماعی گفت: دولت، دولت همه ملت ایران است و ما از نظر مردم آگاه هستیم

وی افزود: ما تشخیص می‌دهیم که عده‌ای لباس نقد پوشیده‌اند و هیچ‌وقت هم کنار دولت و‌ ملت نبوده‌اند؛ اینهایی که گفتند “ما پشیمان هستیم” کی رأی داده‌اند که حالا پشیمان هستند؟

انتهای پیام/*

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
درست از زمانی که هنرمندان به ابزار دست سیاست مداران مبدل شدند باید فکر چنین عاقبتی را می کردند. وقتی وزیر فرهنگ با ادبیاتی ناشایست به سایر نامزدهای انتخاباتی پیشنهاد می کند که اگر به هنرمندان برای حمایت نیاز دارند به من پیام میدادید من برای شما چند هنرمند می فرستادم، می شد روزی را مشاهده کرد که هر انتقادی با برچسب «دسیسه» خطاب شود و نوبخت به آنها بگوید «شما کی رای داده اید که امروز انتقاد می کند» و حتی بدتر از آن روزنامه‌ی اصلاح طلب خطاب به سلبریتی ها بگوید: «كسي كه كارش سياست نيست و چم وخم اين كار را نمي فهمد به چه دليل بايد حرف سياسي بزند؟».
در حاشیه