در بیانیه بسیج جامعه زنان صومعه‌سرا مطرح شد؛

با خاطیان ماجرای ضرب و شتم آمربه‌معروف صومعه‌سرایی برخورد شود

بسیج جامعه زنان شهرستان صومعه‌سرا ضمن بیانیه‌ای ضرب و شتم یکی از آمران معروف این شهرستان را محکوم کردند و خواستار رسیدگی به این پرونده از سوی مسئولان امر شدند. 

با خاطیان ماجرای ضرب و شتم آمربه‌معروف صومعه‌سرایی برخورد شود

به گزارش ۸دی، بسیج جامعه زنان شهرستان صومعه‌سرا ضمن بیانیه‌ای ضرب و شتم یکی از آمران معروف این شهرستان را محکوم کردند. متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن رحیم
بیانیه بسیج جامعه زنان صومعه‌سرا در راستای ضرب و شتم خواهر امربه‌معروف در شهرستان صومعه‌سرا

تمام انبیای الهی با هدف اصلاح جامعه‌ی بشری مبعوث شده‌اند و مؤثرترین ابزار برای رسیدن به این هدف «امربه‌معروف و نهی از منکر» است.
متأسفانه در هفته اخیر شاهد بودیم یکی از خواهران بسیجی که اقدام به نهی از منکر با زبان خوش به سه دختر بی‌حجاب (که دوچرخه‌سوار بودند و روسری برسر نداشتند) نموده بود، مورد ضرب و شتم آن‌ها قرار گرفت.
در این راستا بسیج جامعه زنان ضرب و شتم این خواهر بسیجی که تنها عامل به نهی از منکر بوده را محکوم نموده و انتظار دارد معتقد است نباید در مقابل احیای امربه‌معروف و نهی از منکر بی‌تفاوت بود زیرا عدم توجه به این فریضه مهم موجب افزایش منکرات و گستاخی اراذل‌واوباش در جامعه می‌گردد.
مؤمن برای عمل به این فریضه الهی در برابر هرگونه ناملایمتی می‌ایستد و نباید اجازه دهد برخی افراد، فضای جامعه را با منکرات آلوده کنند.

بسیج جامعه زنان با تأکید بر اصل هشتم قانون اساس مبنی بر امربه‌معروف و نهی از منکر، از مسئولان نظام خواستاراست تمام سعی و توان خود را به‌دوراز مماشات و فرافکنی به کار گیرند و تأسیس سازمان امربه‌معروف و نهی از منکر را در اسرع وقت به سرانجام برسانند.
از علما، ائمه جمعه و جماعات و روحانیت دلسوز اسلام و انقلاب و نخبگان و فرهیختگان جامعه انتظار می‌رود نظارت همگانی، آموزش و ترویج تذکر لسانی را سرلوحه کارها و فعالیت‌های خود قرار دهند.
آمران به معروف و ناهیان از منکر با بهره‌مندی از منویات روشنگرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص این فریضتین الهی، چونان گذشته با عزمی راسخ و زبانی خوش و قولی لین، مانند کوهی استوار در راه احیای سنت و شرع همچنان کوشا باشند.
مسئولین محترم شهرستان در ارتباط با این واقعه پیگیری نموده و خاطیان را طبق قانون مجازات نمایند تا درس عبرتی برای بی‌حجابان گستاخ و مایه دلگرمی برای آمران به معروف و ناهیان از منکر بوده تا برای بار دیگر شاهد چنین حوادثی نباشیم.
و در آخر توصیه می‌کنیم: طوری نشود که فقط در شام غریبان اباعبدالله… علیه‌السلام در روضه‌ها به خاطر از سر کشیدن معجر و سیلی خوردن زنان ودختران توسط یزیدیان ضجه بزنیم وفریاد “وا زینبا!” سر بدهیم و آنچنان غیرت از خود نشان دهیم که حتی طاقت شنیدن چنین بی حرمتیهایی رانداریم!

و اما امروز در راستای امربه‌معروف و نهی از منکر معجری را کشیده‌اند و صورتی سیلی خورده، وظیفه الهی و شرعی داریم از شنیدن این خبر ناراحت و متأثر باشیم و…
و انتظار داریم مسئولین محترم شهرستان پیگیری لازم در برخورد قانونی با خاطیان داشته، جامعه ما در آینده نزدیک شاهد تنبیه قانونی هنجارشکنان باشد. بدیهی است که عدم برخورد قانونی با ناهنجاری‌ها باعث رشد آن و شریک شدن در عملکرد متخلفان خواهد بود.
مراقب باشیم خیلی وقت است که شهدا جایشان را داده‌اند تا ما بنشینیم. نه نه! جایشان را داده‌اند تا ما بایستیم.
ما چه کار می‌کنیم؟
ببخش ای شهید که به جای راهت، راحتی را انتخاب کردیم، که نتوانستیم در برابر فداکاری عظیم تو، به وظیفه‌مان عمل کنیم.
والسلام علیکم و رحمه ا.. و برکاته

بسیج جامعه زنان شهرستان صومعه‌سرا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه