به گزارش ۸دی: زن جوانی که به شوهرش ظنین شده و تصور می کرد او با منشی دفترش در شرکت رابطه پنهانی دارد تصمیم به انتقام جویی از منشی جوان گرفت تا دختر را رسوا کند و آبروی شوهرش را هم ببرد.

زن بدبین به فکر افتاد عکسی از منشی شوهرش به دست بیاورد و با نوشتن مطالبی اتهام آمیز درباره این دختر، آن را در شبکه های اینترنتی منتشر کند.

زن انتقامجو برای اجرای این توطئه توانست به بایگانی شرکت همسرش نفوذ کند و دور از چشم کارکنان، عکسی از دختر منشی به دست بیاورد. او پس از سرقت عکس مورد نظر، نقشه اش را اجرا کرد.

ازسوی دیگرمنشی جوان که با دیدن عکس خود همراه با مطالب توهین آمیز در اینترنت و شبکه های مجازی شوکه شده بود بلافاصله به پلیس فتا در اردبیل شکایت کرد و خواستار شناسایی و دستگیری عامل انتشار این تصاویر و اخبار کذب شد.

مأموران نیز پس از انجام تحقیقاتی موفق به شناسایی زن جوان شدند و پس از بازداشت به بازجویی از وی پرداختند.متهم در بازجویی لب به اعتراف گشود و گفت:پی برده بودم که شوهرم نسبت به من بی توجه شده است. به همین خاطر ضمن پرس و جو، به رابطه همسرم با منشی شرکت ظنین شدم تا اینکه به فکر افتادم از این دختر انتقام بگیرم.

درحال حاضرتحقیق دراین باره برای رفع برخی ابهام ها ادامه دارد.