آماده شدن مستندهای شهید «چمران» و «دوران»/ رونمایی از دو مستند سرداران شهید در حوزه هنری به کارگردانی رضا میرکریمی

دو مجموعه مستند شهید چمران و شهید دوران رضا میرکریمی از مجموعه مستند «درسرزمین عشق» با موضوع سرداران شهید دفاع مقدس آماده نمایش شد.

آماده شدن مستندهای شهید «چمران» و «دوران»/ رونمایی از دو مستند سرداران شهید در حوزه هنری به کارگردانی رضا میرکریمی

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از فارس، دو مستند شهید «مصطفی چمران» و شهید «عباس دوران» از پروژه داستانی-انیمیشن سرداران شهید «درسرزمین عشق» هفته آینده سه شنبه ۱۳ اسفندماه از ساعت ۱۹ در تالاره سوره حوزه هنری رونمایی خواهند شد.

13921207000593_PhotoA

براساس این گزارش،اپیزود «مصطفی» درباره شهید چمران با صدای پرویز پرستویی و اپیزود «عباس» درباره شهید عباس دوران با صدای امیر جعفری و ریما رامین فر دوبله شده است.

پروژه داستانی-انیمیشن سرداران شهید «درسرزمین عشق» با مضمون دفاع مقدس خردادماه سال ۹۱ به کارگردانی سید رضا میرکریمی و تهیه‌کنندگی محمدپیرهادی که محصول حوزه هنری است آغاز شد و در این مجموعه مستندهایی با تکنیک موشن کمیک از سرداران شهید ابراهیم همت، مهدی باکری، مصطفی چمران، عباس دوران، حسین خرازی، علی اکبر شیرودی و مهدی باقری ساخته می‌شود.

هر قسمت از این مجموعه قرار است در ۳۰ دقیقه آماده شود که در حال مستند پرتره شهید چمران و شهید دوران به پایان رسیده و هفته آینده رونمایی خواهند شد.

حضور سیدرضا میرکریمی در راس هرم تولید این مجموعه بزرگ پس از حوزه هنری که نهادی فرهنگی و انقلابی است، این نوید را می‌دهد که «در سرزمین عشق» اثری در خور ستایش و در یادماندنی شود. گروهی از عوامل حرفه‌ای سینمایی در تولید این پروژه میرکریمی را یاری می‌کنند. پرداختن به زندگی هفت قهرمان بزرگ تاریخ سیاسی معاصر و ارائه تصویری جذاب و در عین حال صادقانه از رشادت‌های آنان برای نسل امروز، هدفی است که حوزه هنری در تولید این مستند پیگیری می‌کند. رونمایی از این اثر که ادای دینی به قهرمانان سال‌های خون و آتش است، پیشکشی است از سینماگران و هنرمندان به اسطوره های رشادت و پایمردی.

139210080901308251820183 20140219173713_222222222222222222222222222

هشت اپیزود دیگر این مجموعه که در دست تولید است در سال ۹۳ رونمایی خواهند شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه