حمیدرضا دنیادیده
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه فومن:

اربعین حسینی نماد شور و معرفت ملت‌های اسلامی/ رمز پیروزی در مقابل زیاده‌خواهی‌ دشمن مقاومت است

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه فومن گفت: رمز پیروزی در مقابل زیاده‌خواهی‌های دشمن مقاومت و پایداری است.

اربعین حسینی نماد شور و معرفت ملت‌های اسلامی/ رمز پیروزی در مقابل زیاده‌خواهی‌ دشمن مقاومت است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین میر شمس اکبر حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ۸دی در فومن اربعین حسینی را اجتماعی عظیم مسلمانان جهان برشمرد و اظهار کرد: اربعین حسینی نمادی از شور و معرفت ملت‌های اسلامی با محوریت امام حسین علیه اسلام در سرزمینی مشخص برای ایجاد تجمع عبادی سیاسی عظیم بین‌المللی است.

وی به بعد انسجام ملت‌های مسلمان در این اجتماع عظیم اشاره داشت و افزود: اجتماع پرشور ملت‌های اسلامی در اربعین حسینی تحکیمی از وحدت ملت‌های مقاوم در کربلای حسینی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه فومن با اشاره به صبر و شکیبایی ملت‌ها در طول راهپیمایی اربعین گفت: اربعین حسینی مصداقی از صبر و شکیبایی ملت‌های مسلمان در مقابل زیاده‌خواهی‌های دشمن است.

حسنی بر ضرورت مقاومت و پایداری ملت‌ها در مقابل زیاده خواهان تاکید کرد و افزود: هرکجا که ملت‌ها مقاوم و بر پایداری تاکید کردند دشمن از جسارت‌های خود کوتاه آمده است.

وی به نقش استقامت و رسالت حضرت زینب کبری سلام‌الله علیها نیز اشاره داشت و خاطرنشان کرد: مفهوم کربلا در کربلا می‌ماند اگر زینب نبود یک شعار نیست بلکه مصداقی از پایداری و صبر و تحمل بر مشقت‌ها و دردها است.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فومن افزود: هرزمانی ملت‌ها در مقابل زورگویی‌ها و فشارهای استکبار مقاومت کنند پیروز می‌شوند و این درسی است که اباعبدالله الحسین علیه‌السلام به ملت‌ها و ارادتمندان خود داده است.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه