خبرنگار: حمیدرضا دنیادیده
رئیس شورای شهر شفت:

مسئولیت شهردار جدید دو چندان است

رئیس شورای شهر شفت با تاکید بر اصل بومی بودن شهردار گفت: شهردار جدید منتخب مردم بوده و مسئولیتش را در برابر شهرداری دوچندان می‌کند.

مسئولیت شهردار جدید دو چندان است

به گزارش خبرنگار ۸دی از شفت، عباس جنتی امروز در آیین معارفه شهردار شفت با اشاره به نقش به سزایی شورای های شهر در عرصه‌های اقتصادی و عمرانی اظهار داشت: قانون اساسی در اصل هفتم از شورا به‌عنوان یک‌نهاد تصمیم‌ساز نگاه می‌کند.

وی بابیان اینکه شهرداری نقش تعیین‌کننده‌ای در تعیین سیاست‌های شهر دارد، افزود: شورای شهر شفت تلاش کرده تا شخصی بومی، تحصیل‌کرده و مجرب را برای شهر شفت برگزیند.

رئیس شورای شهر شفت با تاکید بر اصل بومی بودن شهردار گفت: شادفر منتخب مردم در شورای شهر بوده و مسئولیتش را در برابر شهرداری دوچندان می‌کند.

جنتی با بیان اینکه باید کمر همت را ببندیم و تنها به خدمت به اندیشیم، خاطرنشان کرد: مسیر توسعه شهر شفت به همت و یاری مردم ممکن است و نیازمند یاری همه‌جانبه هستیم.

وی با تاکید بر اینکه همه توان خود را در راستای اعتلای نظام به کار می‌گیریم، بیان کرد: از مسئولین ساعی و پرتلاش شهرستان و استان درخواست می‌کنیم که در راستای توسعه شهر شفت یاری‌گر همه شهروندان و شورا باشند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه